duminică, 19 aprilie 2015

OOTD- Spring in my eyes

Primăvara a venit, cu chiu cu vai, ne-am putut bucura de o săptămână frumoasă cu mult soare și o căldură nesperată. Vremea de afară a fost un prilej bun să scot din șifonier hainele de primăvară și să ieșim la plimbare și de ce nu, și la o ședință ad-hoc.

Hainele pe care le vedeți în imaginile de mai jos sunt de pe site-ul Zonia.ro, le-am câștigat la un concurs cu articolul acesta. Din păcate hainele, nu mai sunt pe stoc, m-am tot uitat pe site-ul lor de aceste haine, dar nu le-am găsit, nu știu de ce, căci își merită toți banii. 



Topul și pantalonii sunt de o calitate deosebită, dacă pantalonii nu am avut ocazia să îi port până acum fiind mai primăvăratici, bluza am tot purtat-o cu un sacou pe deasupra și pot spune că s-a comportat exemplar după n spălări. Pe site-ul Zonia, găsiți multe alte haine de calitate și modele deosebite, au și multe  reduceri.Am găsit multe hăinuțe faine pe site-ul lor aflate la reduceri.



AM PURTAT:

TOP și PANTALONI  Zonia
TRENCH COAT-random
ESPADRILE-random
GEANTA AVON

VĂ DORESC O SĂPTĂMÂNĂ FRUMOASĂ, CU MULT SOARE AFARĂ, DAR ȘI ÎN SUFLET!

2 comentarii :

  1. imi place foarte mult tinuta! jacheta, bluza si pantalonul, totul se potriveste placut si tu arati foarte bine!
    o saptamâna cât mai placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce eleganta si frumoasa esti! Si ai un aer atat de arisocratic! Iar tinuta iti subliniaza feminitatea! :) Iti urez o saptamana cu multe bucurii. :*

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...