sâmbătă, 18 aprilie 2015

Ce înseamnă când visezi curcubeu?

Cred în vise, căci ele, de multe ori mi-au arătat rezolvări ale unor probleme sau chiar mici sclipiri din viitor. Suntem ființe spirituale, iar visele ne leagă și mai mult de partea noastră metafizică, de conexiunea cu eul nostru interior și de ce nu cu Divinitatea.



Zilele acestea am visat un superb curcubeu. De obicei nu visez colorat, dar curcubeul din visul meu era o splendoare de culori. Am dat un search pe net, și iată ce înseamnă când visezi un curcubeu.

Curcubeul în vis poate însemna: vreme bună, pace sufletească, sau o împăcare cu un vechi prieten.
Curcubeu cu bolta-moarte
Curcubeu deasupra capului-noroc
Privind la un curcubeu-vreme bună, pace sufletească, împăcare cu cineva drag.
Curcubeu zărit pe cer- o schimbare în bine, sfârșitul unor dificulătți, apariția bunăstării. 

Acum fără să iau în considerare ce am citit pe net, curcubeul este o promisiune a lui Dumnezeu că totul va fi bine, să nu uităm în Biblie, că Dumnezeu trimite un curcubeu după potop ca o promisiune că oamenii nu vor mai muri niciodată în acest fel.

Pentru mine, curcubeul din visul meu, clar îmi arată că în sfârșit după o lungă perioadă, urmează lucruri bune în viața mea. 




9 comentarii :

  1. Eu nu prea visez, nici color, nici alb-negu! Ai grijă ce explicație îți alegi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu-mi amintesc visele! Cand dorm, dorm! :)
    Numai de bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi le amintesc, nu tot timpul, dar de cele mai multe ori.Pupici.

      Ștergere
  3. Nu prea sunt adeptul interpretării viselor, tocmai pentru că, cel mai adesea, oamenii nu se pricep la aşa ceva şi atunci dau tot felul de "sensuri" năzbâtioase, generatoare de spaime şi angoase inutile. Am cunoscut unele persoane care îşi începeau ziua cu interpretarea viselor nopţii şi, mai mereu, găseau mesaje care anunţau nenorociri şi tot felul de probleme. Ceea ce nu cred că este bine deloc.
    Despre curcubeu se ştie, din Biblie, că este un semn pozitiv, al apropierii şi împăcării omului cu Creatorul său. Mă bucur că ai văzut în visul tău un semn de încredere şi optimism.
    Să-ţi fie bine şi toate numai după inima ta, aşa cum îţi doresti! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma ghidez dupa ele, dar cert este ca unele mi se indeplinesc. Toate cele bune!

      Ștergere
  4. Eu zic ca va rasari soarele, in viata ta,dupa acest curcubeu. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu citesc despre interpretarea viselor doar pentru amuzament. Stiu ca optimismul si dorinta de a-ti implini idealurile, vin din interior, din propria ta forta. Sunt sigura ca daca vrei ceva neaparat, vei obtine. te pup

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...