vineri, 17 aprilie 2015

Participa la BlogSpring si castiga un Alview P6 Energy

,,Vine, vine primăvară
Blogawards se așterne-n toată țara.
Premii pentru voi el are
Și un Alview nou-nouț.''


Dragi bloggeri, campania blogSpring e plină de premii, printre care premiul cel mare e un smartphone Alview P6 Energy. Înscrie-te până pe 30 mai și participă în super cursa premiilor Blog Spring.


Mi-aș dori un Alview P6 Energy pentru că nu am avut niciodată un smartphone. Întotdeauna am zis că va veni și timpul lui, dar am avut mereu alte priorități.Citind mai mult despre acest smartphone, aflu că e Dual Sim, sistem de operare Android, memorie ram 1Gb. Preț: 849 ron. Asta nu e tot, bateria lui ține o zi întreaga, așa că ai scăpat de grija bateriei. Mă încânta și camera de 8 mp cu care poți realiza fotografii de înaltă calitate.Cine nu și-ar dori un astfel de smartphone? 

Voi participa cu drag și la această campanie Blogawards, pentru că această competiție pune accent pe creativitatea, originalitatea și imaginația bloggerilor. 

Particip de 1 an de zile în cadrul BlogAwards și pot spune că sunt campanii frumoase, cu premii tentante, și cel mai important am avut șansa să și câștig diferite premii. M-a bucurat enorm faptul că munca mea a dat roade, că indiferent dacă am câștigat sau nu ceva material, prin participarea la astfel de concursuri, bloggul meu a crescut foarte mult.

Poți alege la ce campanii să câștigi, nu e obligatoriu să participi la toate, ci doar la acelea care te reprezintă. Contează mult originalitatea articolului scris de tine, așa că ce mai aștepți, înscrie-te și tu și ai șansa să câștigi un smartphoe ALLVIEW P6 ENERGY.

Eu voi participa la BLOG SPRING, TU?







Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...