luni, 20 aprilie 2015

Noi reduceri de la SheInsider

Primăvara a venit cu pași lenți, dar a venit.Scoatem din dotare rochițele, fustele, pantofiorii, ne facem și mai frumoase și ne dichisim în ton cu primăvara.
Cu siguranță, anotimpurile au în general efecte pozitive sau negative asupra noastră.
Eu de exemplu, dacă e soare simt o energie grozavă, pe când frigul și zilele înnorate mă fac posacă, lipsită de chef.
Ador primăvara pentru căldura de afară, pentru faptul că simt că renasc împreună cu natura.
Ador totodată noile reduceri de la Sheinsider. Reduceri de 32%, doar folosiți codul reduce32.

Surprise!

Big Sale For Tassel Items ,Original Tribal Apparels and Bags!

Up to 40% OFF! Code:reduce 32 Ends:Apr/23

Get Your Perfect Summer Looks From Sheinside!

Better Than Ever! Seize the chance!


Mi-au plăcut mult hainele gen vintage din această colecție, așa că m-am gândit la un outfit pentru voi.





Dintre hainele aflate la reducere, mi-a plăcut și această rochie. Superbă, nu?
La comenzi de peste 30$, beneficiați de transport gratuit.

Un comentariu :

  1. Mda, cu siguranta trebuie sa ne orientam catre haine de vara. Am aterizat vineri in Bucuresti si am fost surprinsa sa constat ca e atat de cald...
    Asa ca orice recomandare e binevenita! :D

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...