sâmbătă, 9 aprilie 2016

OOTD- Dresslink casual outfit

Hello, my dear ladies! A venit primăvara sau vara, căci la 30 de grade afară ai zice că e plină vară. oricum mă bucur de soarele de afară. Azi o să vă prezint o ținută casual, tare confortabilă, sper să vă placă.


AM PURTAT/I WORE:

Bluză/Blouse- LINK

Jeans- LINK


Bluza este preferata mea, căci este din dantelă, cu dos pe dedesubt, nu este strâmtă, din contră oferă lejeritate . Am ales mărimea Asian XL pentru că am citit pe site măsurătorile și exact această măsura îmi era bună. Mărimile diferă de la produs la produs așa că mare atenție. În talie are elastic. Este o bluză foarte versatilă care se poate integra atât în ținute casual, dar și elegante. Eu am ales această variantă mai casual, pentru zilelele în care am foarte mult de mers pe jos și vreau ceva confortabil, dar de efect. Îmi plac la bluză și fundițele din spate, o să le observați în imaginile de mai jos.





Bluza și blugii sunt de pe Dresslink, un site online cu haine și accesorii cu prețuri accesibile. Nu m-a dezamăgit până acum acest site, dar citesc tot timpul cu atenție descrierea produsului, măsurătorile.


Blugii sunt și ei preferații mei, de ce? Pentru că sunt dintr-un denim subțire, ideal pentru primăvară-vară, sunt drepți jos, nu îmi plc blugii evazați jos. Talia e înaltă, încă un plus, iar culoarea foarte plăcută.


Nu se potrivește foarte bine bluza cu jeanșii, dar e o ținută casual, care îți oferă confort în timpul mișcării, un outfit ideal când ai mult de mers în oraș.


 


\






PREȚUL ȚINUTEI A FOST UNDEVA LA 11$, ideea e că pe Dresslink se plătește transportul. Cu tot cu transport a fost vreo 20 $.

Dacă vreți să faceți comenzi, faceți comenzi mici ca valoare, ca să nu plătiți foarte mult transportul. Plata se face prin paypal, western union sau transfer bancar, și durează cam 3-4 săptămțni până ajung produsele la voi. 

Îmi place foarte mult această ținută, sunt foarte mulțumită de alegerile mele.

Vă aștept impresiile cu mare drag!

VĂ MULȚUMESC PENTRU VIZITĂ!



13 comentarii :

  1. balerinii sunt adorabili..draguta tinuta, potrivita pentru o zi de weekend relaxanta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult,balerinii sunt tare confortabili ca întreaga ținută.

      Ștergere
  2. imi plac mult blugii...sa le porti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place bluza ta. Sa le porti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie-mi place tinuta. :)
    Lucrurile de pe site sunt dragute - am vazut un model de rochie (lunga) la care mi-a ramas gandul, asa c-o sa incerc sa-mi fac una. :)
    Weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa ținută, iti sta foarte bine . Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac mult blugii! Mi-as lua si eu modelul asta pentru ca sunt fix pe gustul meu

    RăspundețiȘtergere
  7. Luna trecuta mi-am comandat pentru prima data o pereche de blugi de pe un site chinezesc si sunt foarte multumita de ei iar acestia ai tai arata foate bine asa simpli, pe gustul meu!
    Bluzita e super draguta, esti tare dragalasa imbracata asa! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Bluzita e romantica, are gulerasul acela cuminte, mie mi se pare ca merge si la blugi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce tari sunt balerinii :D Dar imi place maxim si bluzita <3

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place bluzica este dragutza foc si iti sta bine ,iar balerinii sunt super dragutzi

    RăspundețiȘtergere
  11. Ceva ce port si eu in mod obișnuit. Frumoasa tinuta! :*

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...