marți, 5 ianuarie 2016

New Year Banggood Wishlist

Hello, ladies! Am început anul cu multă zăpadă, poate pentru a compensa lipsa ei de Crăciun. Nu pot spune că îmi place zăpada, dar m-am bucurat alături de băiețelul meu. Ieri am găsit o mică pantă și ne-am dat cu sania, uneori nu contează câți ani ai, atâta timp cât păstrăm copilăria în suflete.

Cum mă bucur de concediu, revin în forță cu un nou wishlist de pe site-ul Banggood, un site online de haine pe care l-am descoperit de curând. Prețurile sunt accesibile, transportul este gratuit, iar prima comandă mi-a venit foarte repede cred că nici 3 săptămâni, și au sosit și prin Poșta normală, nu cea vamala, care este anormală :)) 

La început de an, cei de la Banggood au multe reduceri la haine, de aceea poate vă inspirați din promoția New Year series și  găsiți ceva potrivit pentru stilul vostru.

Dacă vreți să vedeți cum arată produsele pe care le-am comandat de pe site-ul lor le puteți vedea aici. Pe site, găsiți haine, dar și genti, accesorii, încălțăminte, dar am văzut că au un întreg mall online cu tot ce aveți nevoie.

Mai jos, aveți alegerile mele pentru un început de an frumos. 


Woollen Hooded Coat Double Breasted Pure Color Wool Overcoat
Women Detachable Fur Hooded Patchwork Double Zipper Woolen Coat

Elegant Women Long Sleeve Pocket Color Block Patchwork Straight Dress
Women's Turtle Neck Dress High Collar Long Sleeve Bodycon Dresses

Bride Strapless Lace Floral Tube Rose Long Wedding Evening Dress
Sport Patchwork Drawstring Skinny Women Trousers Pants
Crochet Patchwork Hollow Out Backless Split Long Sleeve Women T-Shirt

Women Casual Lace Crochet Patchwork Chiffon Blouse
Women Contrast Color Fringed Irregular Pullover Loose Cape
Women Casual Owl Print  Knitted Tops Pullover Loose Sweater Knitwear
Women Casual Prismatic Gird Pattern Knitted Pullover Sweater
Vintage Women Bowknot Handbags Contrast Color Shoulder Bags Crossbody Bags
Sexy Women Cluth Chain Shoulder Bags Lip Shape Satchel Purse
Women Classic Suede Thick Heel Over the Knee Boots
Women Bowknot Faux Fur Lined Comfort Flats Warm Snow Ankle Boots
LINK


HAVE A NICE SHOPPING DAY!


3 comentarii :

  1. ce frumuseti imi plac tranch-urile alese <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu stiam de acest site, m-ai facut curioasa, o sa arunc si eu o privire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult ma atrage paltonasul albastru, am vazut ca au si pe negru. Sunt in perioada in care imi caut un palton bun, frumusel si ieftin. Gasisem ceva la 375 de lei, dar pretul m-a tinut departe cu toate ca modelul era adorabil.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...