joi, 15 ianuarie 2015

Locul în care oamenii nu au nicio problemă

Am o problemă.
Tânărul tocmai venise la doctorul Norman Vincent Peale de pe Fifth Avenue din New York, îl apucase pe acesta de revere și îi spusese:

-Domnule doctor, vă rog să mă ajutați.Nu pot face față problemelor.Sunt prea mari!
-Uite, zise doctorul, trebuie să țin un discurs.Dacă îmi dai drumul la revere, îți voi arăta un loc în care există oameni fără probleme.

Dacă puteți face asta, spuse tânărul bărbat, aș da orice să merg acolo!
-S-ar putea să nu vrei să ajungi acolo, zise doctorul, după ce vei vedea locul.Este doar la două străzi depărtare.

Merseră la cimitirul Forest Lawn și doctorul Peale spuse: ,,Uite, sunt 150.000 de oameni aici.Întâmplător, știu că nici unul dintre ei, nu are nicio problemă.''



sursa poveștii: motivonti.ro


5 comentarii :

  1. De Anul Nou mi-a murit un prieten; avea o mie de probleme, dar şi poftă de viaţă; era tanar, avea un pusti de cinci ani şi culmea, a făcut infarct. Problemele lui s-au sfarşit, cu adevărat şi mă gandesc des ce privilegiu avem sa fim, sa existam chiar si cu probleme. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte des am auzit (in copilarie si adolescenta) ca nu e bine sa ne comparam cu alti... Mai tarziu am inteles ca e bine sa nu comparam cu cei mai bogati, mai frumosi etc, dar ca nu strica sa ne comparam cu cei care sufera intens....
    Subscriu la cele scrise de Adriana: bine ca suntem, bine ca cei dragi sunt!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata e minunata ,oricate probleme am avea se merita sa ne bucuram de ea chiar si pentru cateva clipe de fericire

    RăspundețiȘtergere
  4. Trist dar adevarat. Uneori, insa, prea multe probleme duc acolo. In acel loc de care unii se tem, altii nu.

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a placut maxim postarea asta. Chiar am deschis foarte curioasa sa aflu si eu unde e locul asta. Acum imi dau seama ca prefer problemele :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...