marți, 13 ianuarie 2015

Cumperi un produs, primești unul gratuit


Salutare, dragele mele! Sper că sunteți sănătoase și iarna aceasta nu v-a dat prea multe bătăi de cap.
Aștept cu nerăbdare primăvara, dar până atunci, haideți să ne clătim ochii cu ceva frumos de la sheinside.com. Dacă nu știați până pe 19 ianuarie, profitați de ocazie, căci pe sheinside, cumperi un produs , iar al doilea îl primiți gratis. Oferta completă o vedeți, dând un click pe imaginea de mai jos.
BUY ONE GET ONE FREE!

Back By Popular Demand

You Can Get One Free Item By Buying One,Is It Great?

All Valid On The Selected Items!

Shop Your Love From Sheinside!



Eu am ales pentru voi, produsele mele preferate din această promoție.

Ce spuneți de această jachetă, pe care o puteți purta așa cum vreți voi, doarece are o parte detașabilă, cea albastră? Se poate purta și iarna, dar merge și la începutul primăverii, tocmai datorită părții detașabile. Jacheta este și pe negru, în cazul în care nu vă place varianta de mai jos.





click aici




Rochia aceasta e foarte elegantă, merge la birou, și o puteți asorta cu jacheta de mai sus. 







Îmi place această bluză, pentru că nu prea am haine albe, și în plus broderia îi dă un aer original.






Vă doresc o zi frumoasă și spor la shopping!


4 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...