miercuri, 21 ianuarie 2015

Bluze de primăvară de la SheInsider

Visez la primăvară cu ochii deschiși, și îmi doresc să scap de hainele groase, de palton, de cizme. Îmi e dor de soare, de căldură, de mirosul florilor înfloriți, de hăinuțele ușoare și colorate. Primăvara este anotimpul bucuriei, al renașterii și se aproprie cu pași repezi.
Stau cam prost la capitolul bluze ușoare, trebuie să îmi reîmprospătez garderoba, așă că am aruncat ochii mei de ochelaristă pe site-ul She Insider :)

Pe She Insider găsiți adevărate reduceri la toate categoriile de haine.
Cu un click pe imaginea de mai jos, ajungeți la toată gama de reduceri.


Spring is coming,come and get your amazing Spring look!

ONE BRILLIANT CHOICE FOR YOU!

30% OFF OVER $65  CODE:blockbuster30

38% OFF OVER$125  CODE:blockbuster38

Ends:Jan/27



Dragele mele, am ales pentru voi, bluze tare frumoase, care sper să ne aducă primăvara mai repede.Dacă iarna mai zăbovește, nu-i bai, o aducem noi, prin haine :)




Bluza aceasta cred că e perfectă pentru Valentine's Day.
O găsiți și pe varianta black. E foarte simpatică, iar rozul te binedispune automat.
click aici pentru bluza roz


Bluza aceasta îmi place foarte mult, este un material usor, merge la o fustă sau un pantalon negru.

click aici pentru bluza roșie

Bluza albă care merge perfect și pentru ținute casual și elegante.
Broderia îi dă un farmec aparte. Îmi plac non culorile, vouă?

click aici pentru bluza albă




Bluza înflorată se potrivește la o pereche de blugi, sau chiar colanți.Această bluză chiar e primăvara la purtător, îmi place modelul floral, și faptul că acoperă spatele.

click aici pentru bluza înflorată



Piesa de rezistență este această ie, pe care o puteți comanda la un premiu mai mult decât acceptabil.De fapt este o bluză, dar are elemente specifice iei, am văzut-o pe site-ul unei bloggerițe și mi-a plăcut mult, chiar vreau cât mai curând să o comand. Suntem românce, de ce să nu apelăm și la ia noastră tradițională, cu siguranță vom culege priviri admirative?

click aici pentru a vedea detalii despre ie










CARE E BLUZA VOASTRĂ PREFERATĂ DIN CELE DE MAI SUS?

Nu uitați că pe She Insider, chiar dacă este un site străin, transportul este gratuit,dar hainele nu ajung la voi într-o zi sau două. Fiind un site internațional, plata se face paypal sau transfer bancar, nu se plătește la primire pentru simplul fapt că e un produs livrat internațional.Aceeași regulă o au toate site-urile din străinătate.


VĂ DORESC O ZI PLINĂ DE IUBIRE!

5 comentarii :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...