duminică, 16 noiembrie 2014

Confortul casei tale nu e un lux, e un plus!

Casa sărăcăcioasă în care locuia biata bătrână era la fel de bătrâna ca și stăpâna ei.Doar motanul Kiki îi mai ținea companie și un câine bătrân..Fata ei plecase demult timp în străinătate, nu mai știa mai nimic de ea, oare mai trăia, oare era bine? Plecase pentru aș face un rost, satul în care locuiau, nu avea nimic de oferit, decât pământ, pământ din care nu prea mai ieșea nimic.Mai era puțin și sărbătorile veneau.Frigul pătrundea prin toate cotloanele geamurilor, ba chiar într-un loc se vedea o spărtură. Oare avea să vină? Oare va veni la mama ei care o crescuse cu atâta dragoste?

>Se făcuse seara, în căsuța derăpănată, frigul intra nepăsător, căci soba ruginită era prea mică,iar lemnele insuficiente pentru a se face cald. Deodată auzi, câinele lătrând, apoi poarta se deschise. Auzi un glas strigând-o: ,,Mama, mamăăă!'' Bătrânei nu îi venea să creadă, oare era rodul imaginației ei, oare era chiar fata ei care o strângea în brațe și îi săruta mâinile neîncetat? 
Da, era chiar fata ei, fata ei se întorsese acasă, era acasă.

Toată noaptea și-o petrecură vorbind, nu se mai săturau una de cealaltă.

,,Mamă, nu te-am uitat,dar am avut 2 ani groaznici, am muncit din greu, pentru că am vrut să îți fac viața mai frumoasă. Am câțiva bani și am venit să renovăm casa, uite în ce frig stai, trebuie să reparăm acoperișul, să punem termopane, să schimbăm totul, vreau să ai o bătrâțnețe liniștită.''

,,Termopane ce sunt alea,fata mea?''

,, Termopanele, mama mea, sunt geamuri, dar mult, mult mai bune, care izolează foarte bine și nu va mai intra curentul, și în plus în casă va fi mai cald.Vom face totul pentru confortul tău.''

,,Mie nu îmi mai trebuie nimic, doar să te știu sănătoasă, draga mea!''

În scurt timp, casa derăpănată căpătă o altă culoare, meșterii lucraseră să îi dea o nouă față, termopanele de la plusconfort.ro, o făceau să arate tare modernă. 

Povestea de mai sus, poate e sau nu e poveste, dar tot mai mulți oameni pleacă în străinătate să își facă un rost, să le ofere celor dragi o viață plină de confort. Pentru toți, cei care vor să schimbe ceva în bine pentru casa lor și pentru cei dragi, plusconfort.ro vă oferă soluții de tâmplărie și reabilitare termică pentru confortul vostru.

2 comentarii :

  1. sper sa ai dreptate ca si eu trebuie sa pun termopane la balconul apartamentului...
    povestea e trista la inceput, dar reflecta mult realitate.
    te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  2. o seara placuta îti doresc, o seara alaturi de cei dragi, în mijlocul caminului confortabil si aranjat cu mult gust! :-*

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...