joi, 13 noiembrie 2014

Dă culoare vieţii tale cu mustash.ro


Sunt dezastruoasă atunci când vine vorba de desenat şi pictat. Din păcate, nu m-a înzestrat Dumnezeu cu astfel de talente, dar nici nu mă plâng. Recunosc, că îmi place să pictez, să mă joc cu acuarelele, dar din mâinile mele nu iese ceva wow. În meseria mea trebuie să mă joc mereu de-a mica artistă, e musai, îmi face plăcere, şi mă relaxează.. Copiii spun : ,,Ce frumos, Doamna!'', dar ei sunt copii, încă nu apreciează arta la adevărata ei valoare. 

Am o prietenă care este foarte talentată la pictură, realizează adevărate opere de artă, dar le face doar pentru ea, şi eu mereu îi spun că ar trebui să se ocupe serios de acest lucru.

Meseria de artist nu e atât de uşoară, ai nevoie de talent, inspiraţie şi multă muncă.Succesul nu vine oricum, trebuie să munceşti, şi mai ales să ai şi materialele de care ai nevoie pentru a crea o operă de artă.

Un pictor are nevoie de următoarele materiale pentru artişti:

1. Un şevalet. Prietena mea mi-a spus că le comandă de la mustash.ro. M-am uitat să văd şi eu ce costuri sunt. Am găsit chiar un şevalet mini  la doar 4 ron.Ar fi perfect pentru mine, ca să îmi încerc şi eu talentele pe care nu le am, dar cu siguranţă m-aş simţi ca o artistă :)

2. Pânza. Mai ieftină e dacă o achiziţionaţi la set. 

3.Culori şi pensule. Culorile pot fi în ulei, pentru ceramică, culori textile, guaşe, depinde de ceea ce vreţi să realizaţi.

Deja mi s-a făcut o poftă de pictat, tot navigând pe acest site, şi chiar dacă n-am talent tot m-aş juca şi eu cu câteva culori pe o pânză, aşezată pe un şevalet.Pe site, am văzut că sunt tot felul de materiale pentru activităţile de pictură, chiar şi pentru cele practice: gen quilling, dar şi pentru olărit, modelaj sau sculptură.
Afacerea Mustash.ro este destinată artiştilor, dar şi amatorilor, şi a fost deschisă în 2009, în Târgu Mureş.Astăzi îi puteţi găsi şi în magazinul din Bucureşti de pe Calea Griviţei nr.37, Sector 1, Bucureşti.
În perioada 21-28 noiembrie aveţi Black Friday la Mustash



2 comentarii :

  1. Pentru mine este mai usor sa fotografiez ! Dar este bine de retinut recomandarea ta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Aș putea deveni și eu artistă.... :-)
    Dar doar de pictură abstractă! :-D

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...