miercuri, 24 februarie 2016

Life lately

Îmi doresc multe zile cu soare primăvăratic. M-am săturat de vremea aceasta capricioasă, azi 20 de grade, mâine 10 grade, și tot așa, poate legenda Babei Dochia nu e doar o legendă.
O știți pe baba Dochia, cea mereu nemulțumită de nora ei, care își ia oile și iese cu ele la păscut în munți, și își leapădă câte un cojoc în fiecare zi până când în a noua zi iarna se întoarce și ea îngheață împreună cu oile sale. Mă rog, partea cu cele 8 sau 9 cojoace nu prea o înțeleg, cam greu să porți nouă cojoace,toate în același timp. 

Anyway, îmi era dor de o postare personală să vă mai spun starea mea fizică și personală. Mă simt bine, poate părea simplu, dar mă simt bine în liniștea casei mele cu familia mea. După o zi obositoare la serviciu, acasă îmi găsesc echilibrul și nu mai am nevoie de nimic altceva.

Muncesc mult pe blog, dar îmi place, nu mă deranjează, sunt în perioada când mă simt creativă, dar știu că sunt și perioade când nici 2 rânduri nu pot scrie pe blog. 

Mi-a plăcut mult citatul de mai jos. Mă regăsesc în acest citat, dacă viața nu mi-ar fi oferit anumite situații-problemă, eu nu aș fi ajuns să le rezolv și astfel nu aș fi mers mai departe, aș fi trăit tot în trecut, mereu dezamăgită.



Sunt recunoscătoare celui de Sus că sunt bine, că se poate și mai rău, dar totuși nu sunt mai rău, sunt bine, iar în unele zile chiar foarte bine. Mai sunt recunoscătoare pentru proiectele mele pe blog, ce-i drept am muncit și muncesc pentru ele, dar trebuie să apreciezi ceea ce ai. Tatăl meu îmi spunea mereu când eram mică și nu prea mâncam: Alții nu au nici pâine să mănânce. Eram mică nu înțelegeam prea bine, dar acum îmi dau seama că trebuie să apreciem ceea ce avem, dacă vom fi mereu nemulțumiti nu vom vedea că totuși avem atâtea în viața noastră.

Gândul zilei: Să apreciem ceea ce avem deja în viața noastră: familie, serviciu, iubire, hrana, un acoperiș deasupra capului!

TOATE CELE BUNE!

Vă mulțumesc pentru vizită!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...