sâmbătă, 21 martie 2015

Unde e, acasa?

Unde e, acasă? Acasă să fie oare locul în care ai copilărit, locul în care ai atâtea amintiri și la care te întorci mereu cu drag? Ce miros are ,,acasă? Să fie oare mirosul cozonacilor sau a sarmalelor gătite cu atâta dragoste și pricepere de mama ta?
Pentru unii, acasă e casa bunicilor de la țară, casa în care bunicii i-au răsfățat și crescut până au plecat la școală, locul special în care aventurile erau la tot pasul.

Am găsit aceste versuri pe un site, mi se par demne de mamele model:

Când simt că sunt supărată,
De griji şi oboseală încărcată,

Mă întorc la casa părintească,
Ca măicuţa mea bună să-mi vorbească.

Stăm de vorbă, până-n miez de noapte,

Vorbim despre tot, şi despre toate,
Îi spun mamei ce m-a supărat,
Iar ea mă linişteşte cu un sfat.

Oricând găseşte o vorbă bună

Şi mi-o spune ţinându-mă de mână,
Cum făcea când eram micuţă,
În a ei ogradă, o fetiţă.

Nu ştiu mamă, cum mai poţi,

Să-ţi ajuţi copiii toţi?
Că anii repede au trecut
Şi tu ai îmbătrânit.

Pentru mine, ACASĂ va fi de-acum încolo o mică garsonieră în care mă voi simți liberă, neîngrădită de nimeni,mulțumită.ACASĂ este un nou început, locul în care voi simți că renasc,locul în care pot începe să visez.


2 comentarii :

  1. M-am bucurat tare cand am citit ca ai reusit ce ti-ai propus si abia astept sa te instalezi in casuta voastra draga si va doresc - tie si micutului :) - multa sanatate, in primul rand!
    Succese! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că, în general, acasă este acolo unde dorești să fie .....acasă!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...