joi, 12 martie 2015

Ghiocel mititel si cateva ganduri

Primăvara se lasă așteptată, nu știu cum e pe la voi vremea, dar la noi zici că încă e iarnă.
Nu prea m-am putut bucura de frumoșii ghiocei, i-am luat cam păliți, cred că erau și ei înghețați de frig, dar am reușit să pozez un mic ghiocel plăpând. Poate așteptarea aceasta a primăverii, coincide și cu așteptarea unor vești bune în viața mea.



De vreo 2 zile, mi-a rămas în minte un citat:Binele ce-l faci la orisicine, ti-l aduce vremea care vine. De ce? Pentru că am avut frumoasa surpriză să primesc ajutor de la persoane pe care nu le cunosc, de la persoane care nu aveau nici o obligație să mă ajute și totuși m-au ajutat, și trista surpriză să văd că cei dragi mi-au întors spatele.
Nu e bai, vremea le rezolvă pe toate, noi să fim sănătoși.




5 comentarii :

  1. Draga mea si eu sunt patita,stiu ce inseamna.Capul sus,trebuie sa treci peste toate :-*
    Eu am facut mult bine multor persoane dar acum multi dintre ei nici nu ma baga in seama :( dar merg mai departe,nepotelul meu imi da forta necesara :-* <3 Poate de asta ma simt in al noualea cer cand castig la cate un concurs :D
    La mine ploua de ieri si e frig de numa ....
    Te pup dulce! :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  2. un ghiocel virtual iti daruiesc si eu cu toate urarile de bine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. filmul acesta cu ... cunoscuți și necunoscuți ... l-am trăit mulți dintre noi ...

    RăspundețiȘtergere
  4. filmul acesta cu ... cunoscuți și necunoscuți ... l-am trăit mulți dintre noi ...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...