duminică, 1 martie 2015

Bijuterii handmade și pietre semiprețioase

Am admirat mereu creațiile handmade, începând de la genți lucrate manual până la bijuterii meșterite de mâini iscusite.


Zilele acestea am avut norocul să văd câteva bijuterii handmade, aduse de o colegă, și sincer nu știam pe care să o iau, căci toate erau deosebite și lucrate cu multă grijă și dăruire. Îmi pare rău că nu le-am pozat pe toate, să vă arat ce minunății pot crea două mâini talentate.
M-am oprit, în final, la un set compus din inel, cercei, lănțișor și pandant, îl puteți vedea în imaginea de mai jos.Este un set de care sunt foarte încântată și pe care îl port cu drag de câteva zile. 



Mi-ar plăcea tare mult să am timpul necesar pentru a crea bijuterii handmade, căci ador bijuteriile, și cu atât mai mult cele handmade, care sunt unice.


V-am mai vorbit în alte articole despre dorința mea de a începe o mică afacere cu bijuterii handmade, dar cel puțin până la afacere, mi-aș dori să fac câteva bijuterii pentru mine, căci sincer, îmi e teamă că nu mi-ar ieși. Mă gândesc că dacă ai tot ce îți trebuie, materiale, ustensile, iar de imaginație și creativitate nu duc lipsa,și nici două mâini stângi nu am,  poate ieși ceva minunat și din mâinile mele.

Pentru început, ai nevoie de materiale ajutătoare, cum ar fi niște mărgele, din care poți crea coliere de mărgele în diferite combinații, cercei asortați, ba chiar și brățări. Mărgelele nu se demodează niciodată, am și găsit margele online în diverse forme și culori. Îmi place mult acest model de mărgele de mai jos, se poate crea un superb colier în stilul vintage.

Am observat că se poartă și pietrele semipretioase la bijuterii, în funcție de zodie, mai ales.Eu sunt balanță, și din ce am citit pe net, ametistul ar fi printre pietrele mea norocoase. Se spune că ametistul protejează împotriva demonilor și vrăjilor, iar grecii credeau că piatra aduce dragoste și fericire.De aceea, nu am eu parte de dragoste și fericire, pentru că nu port bijuterii cu ametist, nu :))? Atunci e musai să îmi creez și eu o bijuterie care să aibă și ametistul în prim plan.

Pietrele semipretioase sunt cunoscute încă din Antichitate pentru efectele lor asupra sănătății, iar azi, multă lume poartă pietre semipretioase în funcție de efectele lor pozitive asupra psihicului sau sănătății fizice. Din pietre semipretioase se pot crea tot felul de bijuterii sau copaci feng shui meniți să activeze dragostea, armonia sau liniștea. 

Mi-ar plăcea mult acest copac feng shui cu ametist și nu neapărat pentru efectele terapeutice, dar arată foarte bine, e un obiect decorativ deosebit.




Piatra lunii ar fi o altă piatră semiprețioasă recomandată Balanțelor, despre care se spune că ar elimina energiile negative, depresia sau problemele în dragoste, ba chiar produce un somn liniștit. Dacă știam că o simplă piatră îmi va da un somn liniștit și îmi va rezolva problemele în amor o cumpăram de mult timp :) Nu neg proprietățile acestor pietre, însă mie îmi plac pentru frumusețea lor, și dacă au și ceva efecte pozitive e minunat.



Îmi plac bijuteriile realizate din tot felul de materiale sau pietre semiprețioase, având în vedere că am găsit tot ce aș avea nevoie pentru a mă apuca de meșterit bijuterii handmade, mai lipsește să găsesc timpul și determinarea. Cine le găsește e rugat să mi le restituie :))

VĂ PLAC BIJUTERIILE HANDMADE? 
CE PIATRĂ SEMIPREȚIOASĂ PURTAȚI SAU V-AR PLĂCEA SĂ PURTAȚI?



10 comentarii :

  1. Imi plac si port cu mare placere margelele de sidef. Chiar mi-am cumparat unele de curand si toate colegele s-au indragostit de ele.
    Saptamana frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac margelele, si in general toate bijuteriile. Sa le porti sanatoasa, pupici!

      Ștergere
  2. Imi place lapis lazuli, dar nu stiu daca cel mai mult... :) Mi-e greu sa aleg. :) Important e ca imi plac, si unele le pot avea.
    Saptamana minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe pietre semipretioase deosebite, la preturi accesibile. O saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Ador bijuteriile handmade, iubesc și port turcoaze, dar și chihlimbar și agate și sidef și jad și... Na, mor după ”zdrăngănele”, cum le zice soțul meu !

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe bijuteriile handmade,preferatul meu este turcoazul...adevarata munca,dar pe langa aceasta este nevoie in primul rand de talent,nu oricine poate realiza asemenea minunatii!Minunat articolul!O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. tot mai multa lumea opteaza pentru bijuteriile handmade pentru ca sunt speciale si accesibile

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai mult imi place ametistul. Dar si lapis lazuli, agate, piatra lunii, chihlimbar. Cred ca pot sa le scriu pe toate :).

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place ametistul! Copacei cu pietre face si o vecina de-a mea, sunt superbi! E mai usor sa-ti cumperi de pe un site margele si sa-ti faci ce vrei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Recunosc, bijuteriile handmade este un subiect ce ma depaseste...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...