marți, 23 august 2016

Rent a car Iasi ne-a salvat vacanța

Ne planificasem această vacanță de anul trecut, luasem bilete din timp pentru a prinde oferte cât mai bune, și așteptam entuziasmați cu mic cu mare timpul când vom pleca.


Exact cu 3 zile înainte să plecăm în vacanța noastra din Grecia, planificată și răsplanificată, am avut un accident minor cu mașina. Un căscat a uitat să facă stopul și s-a infipt direct în aripa dreaptă a mașinii noastre, spre disperarea soțului care are grijă de mașină mai ceva ca de propria persoană. Noroc că am scăpat, îi spun eu soțului, dar el se pare că e mai îngrijorat de mașină decât de el. De, bărbații și mașinile.

Desigur, aveam asigurare, la fel ca și cel care trebuia sa ne repare mașina, deci toate bune și frumoase. Doar că atunci când am ajuns cu mașina în service, logic că nu se putea repara în 3 zile, așa că ne-am trezit dintr-un cosmar în altul .Întrebarea de pe buzele tuturor: Ce ce vom ajunge noi în Grecia? Am început să dăm telefoane pe la prieteni să ne împrumute mașina, dar toți erau în vacanța, că doar era vara. Părinții noștri erau și ei plecați, așa că nu avea cine să ne ajute.

La cine să apelăm, să mergem cu autocarul era ultima opțiune, dar noi ne planificasem că vom vizita multe zone din Grecia, și automat aveam nevoie de mașină. Cum doamne, doamne ține cu noi, am zis să căutăm o firmă care închiriază mașini, și uite așa am dat peste rent a car iasi 

Rent a car soluția la îndemână atunci când ai nevoie urgentă de mașină pentru lucruri care nu mai suportă amânare. Pentru noi a fost mai mult decât o soluție, ne-a asigurat confortul pe toată durata vacanței.

Care sunt condițiile pentru a închiria o mașină? 

- să ai un permis de conducere categoria B valabi, cu vechime de cel puțin un an și jumătate, emis în România sau în orice alt tip de stat
- să ai 21 de ani, și să prezinți un act de identitate valabil.




Simplu, nu? În plus am aflat de serviciul de inchirieri auto iasi aeroport. Firma poate livra mașina direct la aeroport, precum și poate face preluări, totul la taxe minime, indiferent de condiții.

După lungi peripeții, am reușit să plecăm în Grecia la data stabilită, mulțumită serviciilor de rent a car Nova. Cu prieteni de nădejde și cu puțin ajutor de Sus, totul devine posibil.


  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...