sâmbătă, 7 mai 2016

Set de bijuterii BornPrettyStore

Hello, my dear ladies! Nu mai este un secret că îmi plac bijuteriile. Nu contează materialul din care sunt făcute, atâta timp cât ele sunt pe gustul meu. Îmi plac cerceii lungi, așa că atunci când am văzut acest set pe BornPrettyStore nu am mai stat pe gânduri.

Setul turcoaz nu este din argint, nu știu în ce măsura colierul se păstrează, dar cerceii știu că se păstrează foarte bine, chiar dacă nu sunt din argint.


Îmi place nuanța cerceilor, și designul lor modern, i-am tot purtat în ultima vreme, și am primit multe complimente.



Pe BornPrettyStore găsiți multe bijuterii accesibile ca preț, transportul este gratuit, iar produsele vin într-o lună. Puteți plăti prin paypal, card sau western union.


NU UITAȚI CĂ PE BORNPRETTYSTORE, transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii.

Introduceți codul ARUT10 ori de câte ori vreți și veți avea o reducere de 10% la fiecare coș de cumpărături.



7 comentarii :

  1. Asocierea turcoaz - argintiu imi place tare mult. Mi se pare deosebit de eleganta.
    Iar efectele pietrei se spune ca sunt deosebite.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase, am si eu de la ei și sunt ok :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca eu chiar vroaim sa intru zilele astea pe acest site...pentru alte chestii, dar e dragut setul tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti vine superb acest set si se potriveste cu bluza si cu ochii tai albastri! In plus pretul este foarte bun

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, ce dragute sunt! Sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos setul, numai bun pentru sezonul estival..cel putin cu asta ma duce gandul cand vad albastrul acela

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...