marți, 12 mai 2015

Cum arată hainele de 0,01$ de pe dresslink.com

Vă povesteam zilele trecute că am primit două colete. Printre ele s-au numărat și 3 hăinuțe de la dresslink.com. 


Am fost foarte încântată de materiale, și de prețurile foarte mici. Pe cele trei haine am dat 20$, vreo 10$ a costat transportul(din păcate nu e gratuit, dar totuși vorbim de un site străin), dar eu zic că merită. O investiție de aproximativ 80 ron pentru 3 haine e mai mult decât OK.


Transportul se calculează în funcție de greutate, în dreptul fiecărui produs aveți o opțiune Estimate Shipping Fee și acolo vedeți costul estimativ al transportului. La 10$, la mine transportul a fost 10$.Nu am avut timp să mă pozez în ele, dar vă las câteva imagini să vă formați o idee despre hainele comandate
T-shirt/Tricou

Îmi place acest tricou e puțin larg, pentru că am comandat mărimea M, dar am zis că nu îl mai modific căci poate, poate mă îngraș :)) Un tricou practic, dintr-un material lejer, care mi-a plăcut de când l-am văzut pe site.Sunt multe variante pe care le puteți alege mie mi-a plăcut acest model. PRETUL E FOARTE MIC :)


Culoarea roșie e printre preferatele mele, iar acești pantaloni tip creion, mulați pe corp, dintr-un material asemănător cu denim-ul sunt foarte faini. Sunt si pe alte variante de culori.Aceștia îmi vin chiar foarte bine, sunt mărimea 29, iar eu am vreo 45 kg, și vreo 1,60cm. Da, nu a plouat când m-am născut eu :))













Ce mă încântă la dresslink,com e faptul că au zilnic haine la 0,01$. În coș însă nu puteți adăuga decât un produs care costă 0.01$, chiar și așa. mi se pare o idee genială. Priviți ce mi-am cumpărat eu cu 0,01$


Rochia e chiar O.K. Îmi place, singurul lucru care nu mă încântă e faptul că e cam scurtă pentru gusturile mele. Sincer mă așteptam să fie ceva de foarte proastă calitate, dar materialul e chiar ok, partea de sus bordată e foarte interesantă. Mărimea e M, mi-a fost puțin teamă să comand S, m-am gândit să nu fie prea mică, dar data viitoare voi comanda S.













VĂ PLAC HAINELE ALESE DE MINE? CE VĂ FACE CU OCHIUL DE PE ACEST SITE?

Eu am pus ochii pe niște genți care costă în jur de 5$, promit să revin zilele acestea cu niște ținute, dar am fost atât de ocupată și voi fi în următoarele zile, încât nu am avut timp de blogg așa cum mi-aș fi dorit.
PUPICI,CU DRAG!!!









5 comentarii :

  1. Foarte frumoase hainutele,rochia arata super imbracata <3 , dar ador pantalonii si tricoul :) ,o seara frumoasa,pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru cati bani ai dat ,ai luat niste lucruri minunate, chiar merita , sa tot cumperi ,asteptam sa ne arati si posetele. sa le porti cu drag, seara buna iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar arata surprinzator de bine! Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase, imi place la nebunie tricoul, sa te bucuri de ele <3
    http://justpink5007.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am auzit de acest site. Chiar acum cateva minute in urma am vazut cat de bine te prinde aceste hainute. Sa le porti sanatoasa! Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...