luni, 8 decembrie 2014

Pasta Fimo pentru obiecte handmade

Mi-au plăcut dintotdeauna activitățile practice. Chiar și la serviciu, îmi place mult să meșteresc cu copiii tot felul de jucării, felicitări și alte lucruri utile. Cred că le-am transmis ți lor o parte din plăcerea mea, pentru că îi văd că lucrează cu mult drag și chiar vin cu idei noi în lucrare. Pe mine mă relaxează astfel de activități practice, mă detașez total de probleme, și mă încarc, parcă cu energie.

Acasă nu am timp să dezvolt acest hobby al meu, dar în fiecare an, îmi propun să îmi fac timp pentru lucrurile care contează. 

Mă gândeam chiar să încep o afacere cu produse handmade, dar nu mi-am făcut curaj pentru acest lucru. Deocamdat,ă sunt în stadiul de documentare.
Ca să te apuci de fabricat produse hand made ai nevoie de materiale ajutătoare. Nu poți să începi o afacere fără să faci o muncă serioasă de documentare, să vezi câți bani investești și care este profitul.
Produsele handmade sunt la mare căutare, pentru că fiecare vrea un produs unic, special creat pentru el, un mic detaliu care să îi completeze ținuta și să îi dea un aer chic. Prețurile produselor handmade nu sunt mari, având în vedere câtă muncă implică realizarea unui astfel de produs. Ai nevoie de multă imaginație, răbdare, și puțin talent.

Pe gemsale.ro, am găsit cam tot ce am nevoie pentru a realiza cerceluși, brățări și alte bijuterii.

Am descoperit și alte lucruri intersante cum ar fi Pasta Fimo, o pasta specială din care se pot modela formele dorite în culorile dorite, se bagă la cuptor, iar după se poate picta,găuri, șlefui. Un fel de plastelină, dar pentru artiști.Pasta Fimo e o adevărată inspirație!

Dar ca să modelezi ceva de calitate ai nevoie de matrițe. Eu, nu am talente în ale modelării, dar cu aceste matrițe, poți crea orice model dorești, totul cu puțină imaginație.

Că tot vin sărbătorile, am găsit niște matrițe frumoase cu motive de Crăciun.

Aceste matrițe mi-au dat niște idei de activități cu copiii mei la grădiniță, cu siguranță ar fi încântați să realizeze figurine de Crăciun, apoi să le picteze.

Ia uitați ce puteți face cu pasta Fimo.
E genială, poți crea orice!


Acest magazin online, e o adevărata cutie a surprizelor, am găsit tot felul de lucruri frumoase, vă las să vă inspirați din accesoriile Fimo .


Pune bani deoparte până de Sărbătorile de iarnă, căci www.gemsale.ro, promite cele mai mari reduceri dintre site-urile de profil.
Spor la meșterit!

5 comentarii :

  1. si pe mine m-a tentat într-o vreme sa încerc FIMO... m-am documentat, pâna mi-a trecut elanul :)) Asa ca Ella, daca sinti ca ai chef acum, începe repede, altfel patesti ca mine - scade interesul.
    O seara faina! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place sa mesteresc. Candva am castigat din confectionarea/vanzarea martisoarelor si altor maruntisuri. Acum nu prea mai am timp sa confectionez, dar mi-e dor... :)
    Minunata saptamana sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu prea sunt talentata dar ma incanta rezultatele pe care le obtin altii lucrand in Fimo

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte interesante, nu am talente nici eu, dar mi-ar placea sa incerc si eu pasta Fimo!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...