sâmbătă, 2 august 2014

Unde mai plecăm în vacanţă?

Acum vreo 4 ani am fost în Grecia, a fost cea mai frumoasă experienţă, cea mai reuşită vacanţă din toate punctele de vedere. Am avut distracţie, relaxare, munte, mare..şi tot ce vrei la preţuri de 5 ori mai mic ca în ţară.

Marea era atât de curată, încât îţi puteai vedea picioarele..

Iată câteva imagini de acolo:
Căsuţele lor superbe

Mănăstirea Meteora-privelişte de sus

Marea Egee

Eu am plecat atunci pentru că a fost o vacanţă ieftină, cu mult mai ieftină decât dacă aş fi ales să merg la noi pe litoral. Acum aş alege din nou Grecia şi nu doar pentru preţul rezonabil, ci pentru că a fost o vacanţă super, am avut parte de relaxare, de mare şi munte în acelaşi loc, de distracţie, mâncare bună şi ieftină, preţuri bune, oameni foarte primitori (grecii sunt foarte veseli, bine şi eu aş fi în locul lor dacă aş locui într-o zonă aşa faină :))

Sooo, am dat un search pe google ca să găsesc oferte ieftine de plecat în Grecia .Am găsit câteva oferte destul de interesante.

Eu nu aş refuza să mai plec în Grecia, indiferent că am mai fost acolo, pentru că am avut parte de o VACANŢĂ DE NOTA 20.

Ştiţi unde aş mai vrea să ajung? În ANTALYA, în luna de miere cu Iubi meu, sau chiar şi aşa, pentru că amândoi iubim marea şi ne dorim relaxare, soare din plin, răsfăţ şi servicii all inclusive (şi turcii sunt vestiţi pentru ospitalitatea lor). Cred că am da o fugă şi până în Istanbul, visez să văd imensele lor magazine cu aur..Nu cred că aş cumpăra ceva, dar măcar să admir.
Hotel din Antalya
În afară de relaxare, mi-as dori o vacanţă în care să mă plimb foarte mult, mi-aş dori tare mult să văd Italia, Franţa, sau chiar Ţara Sfântă. Ţara Sfântă cred că merită văzută de orice creştin, până la urmă acolo sunt începuturile creştinătăţii.

Aşa că m-aş rezuma pentru început la Franţa,cu toate castelele ei, cu turnul Eiffel, cu parfumurile şi toată nebunia franţuzească, ăsta da circuit turistic. Cred că de acolo, mi-aş cumpăra sigur un parfum original, poate Chanel No.5

VOI unde plecaţi în vacanţă sau unde v-aţi dori să plecaţi?

30 de comentarii :

1. Eu as merge oriunde acum, numa sa merg :)))

2. Sincera sa fiu nu vreau Turcia, Grecia poate, poate....... eu prefer insulele Canare sau Antilele Olandeze, ca tot se vorbeste olandeza! :))
    Dar pana una alta cred ca plecam o saptamana in Bretagne........ :))
    pupici!

3. Oh dragă eu m-aş duce în vacanţă oriunde, numa să mă duc odată :))

4. Sper ca intr-o buna zi sa ajungem si noi acolo, si nu doar acolo. Momentan ne-am multumit cu marea noastra care a fost suprinzator de curatica si frumusica! :)

1. Sa dea Domnul sa ajungeti unde vreti voi..Si eu as vrea sa ajung la mare, oriunde..

5. vacanta sa fie, si una cu pasaport, preferabil! :)

6. Eu prefer zonele rurale şi le-aş vizita pe unele din Franţa, Irlanda, Peru, Siria, România.
    Anul acesta am fost în Grecia şi puţin prin Ardeal. :)
    pupici

1. Pare un itinerariu frumos..Peru, Irlanda, ai ce vedea. Esti o norocoasa ca ai ajuns in Grecia. Multi pupici!

7. Eu am fost la noi,dar m-as duce oriunde sa am bani.Asa ca functie de buget o sa ma si plimb.Iti doresc o vacanta cum o vrei!

1. Vacanta costa, dar ne limitam si la ce avem..Toate cele bune, buni draga!

8. Eu vreau sa ajung la Balcic, visez de ceva timp la asta.

9. Eu as vrea sa vad Japonia. Dar ..... :)

10. Grecia, la care eu mai adaug si Cipru sunt cele mai frumoase destinatii turistice pe care eu le-am vizitat si nu am regretata pentru alegerea pe care am facut-o....

1. Si eu as vrea sa ajung in Cipru..e o zona care merita vazuta.

11. Grecia , ultima vizita am facut-o in 2010 in plina criza si era tot frumoasa si primitoare, Un loc in care revin cu drag, ori de cate ori am posibilitatea si, stiu multi romanii indragostiti de Grecia....

12. Şi câte alte locuri frumoase, fascinante, interesante... La care visăm, dorindu-ne să ajungem pe acolo... cândva...

13. Atate locuri frumoase! Eu as prefera undeva cu mare cred ca si eu as merge in Grecia, mi-ar placea o vacanta...
    Te tuc!

14. Una dintre prietenele mele planuise sa isi faca vacanta la Eforie. In ultima clipa a aflat de o super oferta pentru Grecia (nu stiu sigur daca e vorba de una dintre cele spre care ai pus link). Per total o costa mai putin decat daca ar fi mers pe litoralul nostru. :)

1. Si eu cand am fost in Grecia acum 4 ani, era muuult mai ieftin decat la noi in tara. Nu stiu de ce ai nostri au niste preturi exorbitante..

15. nimic nu se compara cu o vacanta de vara in Grecia! urmeaza la sfarsitul lunii sa plecam in Zakyntos si la intorcere sa facem un mic popas la Meteora

1. Asa este, si eu am fost, si as mai merge fara sa stau pe ganduri!

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...