sâmbătă, 10 mai 2014

Bate vântul


Lipsa de inspiraţie din ultimul timp şi-a cam pus amprenta asupra blogului meu. Cam bate vântul, de fapt crivăţul prin el. 
Ce-i drept nici starea mea psihică nu e prea bună. De ce? Pentru că tot aştept ca anumite lucruri să se schimbe, aştept de mult timp un ajutor de Sus, însă parcă totul e împotriva mea.

Oare lucrurile bune se întâmplă doar oamenilor buni? Cert este că stau prost la capitolul credinţă şi răbdare, însă când aştepţi ca anumite lucruri să se întâmple şi totul e negru în jurul tău, începi să crezi că Dumnezeu te pedepseşte poate cu un scop. 

Nu ştiu ce să mai zic, la mine speranţa e în moarte clinică.


2 comentarii :

  1. Niciodata sa nu incetezi sa speri. Niciodata. Si chiar daca zici ca lucrurile bune li se intampla oamenilor buni, eu cred ca si tu esti un om bun, iar lucrurile rele li se intampla si oamenilor buni. Continua sa crezi in schimbare, oricum alta varianta nu ai.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu stiu daca trebuie sa asteptam un ajutor divin sau sa fim noi cei care provoaca schimbarea. Oare o dorim suficient de mult?
    Starea ta de spirit imi e atat de familiara... Te inteleg atat de bine...
    Duminica frumoasa, draga Fairy. :*

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...