joi, 24 octombrie 2013

Marionete?

Oare scrie pe fruntea mea proastă? Simt că sunt luată de fraieră în ultima vreme, mă simt ca o minge de ping pong pe care fiecare o aruncă de ici până colo după bunul plac, şi nu mai pot!! VREAU LINIŞTE! Oricât încerc să îmi menţin echilibrul simt că o iau pe arătură şi explodez la propriu. La serviciu stres, acasă fiu-meu mă întoarce pe toate părţile, şi fiind doar eu cu el, simt că nu mai pot fizic şi psihic, maică-mea dintr-o parte, fostul soţ pe altă parte, grijile zilei de mâine....şi uite aşa uneori simţi că nu mai poţi. Am mai spus cred de vreo 10 ori că nu mai pot? Mai zic a 11-a oară..nu mai pot.

Visez la o casă a mea, la linişte, la o familie împlinită..dar toate acestea uneori mi se par un vis mult prea îndepărtat. Pentru că ştiu că Dumnezeu nu prea a fost darnic cu mine, şi am avut mai multe necazuri decât zâmbete. De ce e darnic doar cu unii, şi cu alţii mai puţin? 

Cred că noi oamenii suntem oarecum nişte marionete, pe care Dumnezeu le jonglează, când eşti sus, când eşti jos, niciodată nu eşti pe deplin mulţumit, şi toate aceste încercări pentru ce? Pentru a ajunge în rai, pentru a demonstra că meriţi să intri în rai? Cu siguranţă, prea puţini o să intrăm în rai, pentru că atunci când eşti jos, uiţi să priveşti cerul, şi îţi pierzi orice speranţă.



7 comentarii :

  1. draga mea... crezi ca cineva a primit ceva degeaba?! nu! fiecare trebuie sa faca ceva pentru fericirea proprie! si eu am divortat (dupa13 ani de casnicie) si am avut doi copii mici (3,5 si 5 ani) pe care i-am crescut singura dupa divort! Si eu am stat la bloc si ca sa pot plati ratele la apartament si gradinita, pe langa serviciul de 8 ore, dadeam meditatii, scriam lucrari de diploma pentru studentii lenesi si vindeam produse Oriflame. Abia dupa 8 ani mi-am gasit jumatatea adevarata, sotul actual. Intre timp am reusit sa ne cumparam casa si fetele-mi sunt studente, am scapat de multe griji, dar inca lucram din greu - dar si cand ne distram... atunci o facem la fel de temeinic! :))
    Nu renunta niciodata la visul tau si concentreaza-ti intreaga putere sa-l împlinesti! vei reusi! Numai de sanatate avem nevoie!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Carmen pentru incurajari, stiu ca este greu, altii o duc si mai greu, dar mai am cate o zi mai proasta si simt ca nu mai pot! Dar mai stiu ca a doua zi chiar trebuie sa o iau de la capat!

      Ștergere
  2. Cred ca esti intr-o pasa mai grea,mai rea si totul te nemultumeste.Trebuie sa te uiti si mai jos,sa vezi cati sunt mai rau decat tine.Tu te uiti sus si normal ca esti nemultumita de statutul tau.Conteaza ca ai un suflet langa tine,chiar daca zici tu ca te necajeste,pentru care trebuie sa lupti.Sa-ti dea domnul numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, esti o bunicuta tare isteata, dar aici pe blog ma desfasor eu, imi exprim nemultumirile, explodez...ma descarc, iar dupa ce scriu, ma simt mai bine!

      Ștergere
    2. :) Asa procedez si eu, Fairytale. Sa nu incetezi sa faci asta, pentru ca in primul rand e bine pentru tine. Este eliberator. Si in al doilea, pentru ca eu ador astfel de marturisiri venite din suflet.
      E o perioada mai grea, dar sper s-o depasim cu bine. Nu stiu de ce, dar cu cat caut mai mult echilibrul, cu atat parca ma indepartez de el. Mereu apare cate ceva care-mi da viata peste cap. Cand sus, cand jos, e asa cum zici si tu. :(

      Ștergere
  3. Si eu fac la fel! strig in gand ca nu mai pot, si plang de uit de mine! am avut si noi greutati, din partea familiei in cea mai mare parte! si ies scantei atunci cand vrei sa-ti tii echilibrul! dar daca te-ai invatat ceva, ca de la unii te astepti numai la probleme, atunci nu uita asta, nu te mi uita in gura lor, nu te mai lasa prinsa in corzi si fii deasupra! Mie cand mi s-a umplut paharul am facut ordine in jur, m spus tuturor ce aveam pe suflet, m-am simtit eliberata si am si scapat de unii dintre ei! fii tare! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Cred ca pana acum te-ai linistit...
    Nu vreau sa zic si eu despre altii... eu, de pilda, nu ma mai plang... Desi...am n-probleme.
    O sa fie bine. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...