duminică, 13 octombrie 2013

Imagine

Nu credeam că iar dragostea poate durea atât de rău. Nu credeam că voi plânge iar din dragoste..pentru tine, pentru că tu ai plecat de lângă mine. Dar nu ai plecat pentru că nu mă iubeşti, ci doar pentru simplul motiv că aici în România visele nu pot deveni realitate. Ne-am încăpăţânat să ne facem un viitor, o casă a noastră pentru a nu sta cu nişte părinţi care oricum nu ne-ar înţelege. Te-ai încăpăţânat să pleci peste mări şi ţări pentru noi, dar m-ai lăsat pe mine în urmă. Iar lipsa ta doare, doare atât de tare.Mai bine, nu te-aş fi lăsat să pleci, acum când deabea te-am găsit. 

Ai plecat, dar ai luat cu tine sufletul meu, şi cum o să treacă timpul până când te voi ţine iar în braţe? 

Sunt tristă, mă doare inima, simt că totul s-a prăbuşit în jurul meu, ştiu că mâine va fi mai bine, dar astăzi pur şi simplu mă sufocă lipsa ta. Totul în jur îmi spune că nu eşti aici, sunt atât de neputincioasă, am uitat cât doare să iubeşti.

Te iubesc sufletul meu! 



6 comentarii :

  1. Imi pare tare rau, draga Fairytale. >:D< Stiu cum e sa simti ca te sufoci in lipsa barbatului iubit, sa plangi de dorul lui. Te inteleg perfect si nu pot decat sa-ti doresc ca el sa se intoarca cat mai repede langa tine. :)
    M-am si speriat cand am citit ca esti trista, chiar nu ma asteptam la una ca asta. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. E greu cand ,dupa zile fericite, te trezesti singura.Trebuie sa fi tare si sa sti ca dragostea si increderea vor face ca lucrurile sa se aseze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, o sa fie mai bine, mai frumos cand o sa va reuniti! poate acolo, peste mari si tari o sa devina casa voastra! pastreaza-ti speranta si ai incredere in iubirea voastra!

    RăspundețiȘtergere
  4. toate poeziile si romantele de succes, au fost scrise de inimi triste... Dorul scoate la iveala toate gingasile sufletului.
    Melancolica postarea ta de astazi, ton in ton cu saptamâna în care am pasit.
    Niciun motiv de teama, totul o sa fie bine! ai sa vezi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasa, ca o sa fie bine :) Daca e iubire...totul va fi bine. Chiar si despartirile sunt mai putin dureroase chiar de pare cumva altfel :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Avem o viata la dispozitie sa fim impreuna dar nici zece vieti nu mi-ar ajunge sa iti arat cat de mult te iubesc.Te ador dragostea mea

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...