duminică, 6 septembrie 2015

OOTD:Tutu skirt and princess look

Salutare, dragele mele! Dintre toate ținutele prezentate de mine pe acest blog, aceasta este în topul preferințelor mele. De ce? Pentru că ținuta are un aer de poveste,mă duce cu gândul la Happily Ever After. Cine nu s-a visat vreodată prințesă? Eu, da, iar ca zodie de aer, ca o balanță veritabilă ce sunt, ador poveștile.

Sunteți pregătiți să intrăm împreună într-o mică poveste de basm?Haideți...să începem, dară cu începutul.... :)



A fost odată ca niciodată......o EA.. Se îndrăgostise la prima vedere de ea, era mică, vaporoasă, albastră ca oceanul,ghidușă, și totuși atât de feminină.Zile la rândul a privit-o, nu știa dacă ea este cea potrivită.Până când într-o zi, și-a făcut curaj și a ales-o..A ales-o dintre atâtea care așteptau, în timp ce altele, tânjeau să-și întoarcă privirea asupra lor doar pentru un minut.Dar o vroia doar pe ea și numai pe ea.




După lungi așteptări, a sosit, era mai mult decât sperase, a fost dragoste la prima vedere.

Da, dragele mele m-am îndrăgostit iremediabil de această fustă tutu. Îmi doream de mult timp, o fustă din tulle, dar nu știam dacă modelul mă va prinde. Dacă vă spun că e perfectă, mă credeți? Dacă vă spun, că m-am simțit ca o prințesă purtând-o, mă credeți?

Desigur, prințesele nu poartă balerini, dar această ținută merge și cu balerini, important este să te simți bine, eu m-am simțit extraordinar și în balerini,și pe tocuri.

Multe zile, am navigat pe site-ul LightInTheBox.com, nu știam ce să îmi comand, nu regret nici un moment, că am ales o fustă din tulle și această bluză superbă, căci merg de minune. Îmi plac ținutele feminine, care au acel ceva, și te fac să te simți specială.


AM PURTAT/I WORE:


Geanta/bag-random

PANTOFI/SHOES


Dar să trecem și pe tocuri, nu?

Fusta este mărimea S, iar bluza, mărimea M, la cele 50 kg și 1,60m. Fusta este elastică în talie,cu un brâu brodat în talie.O găsți și pe alte culori.

Am evitat să îmi comand S la bluze, pentru că prefer să fie mai largi, decât să nu intre pe mine, și bine am făcut, e perfectă bluza.

Bluza este cu broderie în față, are un model superb, iar partea din spate e din chiffon, un material subțire.Culoarea nu este albă, este un beige. Trebuie să vă mai prezint această bluză, cred că nu a fost prezentată la adevărata ei valoare. Este de o calitate deosebită, iar broderia din față e atât de delicată.

O să vă spun că pe site-ul lighinthebox.com, hainele au transportul gratuit, e grozav, mai ales că e vorba de un site străin. Am observat că doar la genți și încălțăminte se plătește transportul, dar hainele au transport gratuit. Prețurile sunt accesibile, bluza și fusta m-au costat 20$, adica în jur de 80 ron. Mă declar mulțumită de calitatea hainelor și de raportul calitate-preț.

 Dar destul cu atâtea vorbe...las imaginile să vorbească de la sine.













Și-am încălecat pe-o șa, și v-am spus povestea așa...



Indiferent de înălțimea tocurilor, nu uitați să vă păstrați standardele înalte!

VĂ AȘTEPT PĂRERILE CU PRIVIRE LA ȚINUTA DE AZI!

PUPICI, CU DRAG!


6 comentarii :

  1. Foarte frumoasa tinuta,chiar de printesa,iti vine tare bine,te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  2. O tinuta foarte draguta! Imi place mult <3
    Esti o adevarata printesa! :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte nice ambele componente ale tinutei, nici nu as sti sa spun care imi place mai mult. Iar tie iti vine atat de bine fustita cu lungime desupra genunchilor...
    Eu prefer pantofii cu toc. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fusta, topul, delicate articole, iti vin minunat!
    Imi place si cum ti-ai facut parul, elegant si feminin!
    xox

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mult imi place fusta si culorile cum le-ai combinat! Ca din povesti! Pupici, Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...