duminică, 27 septembrie 2015

Alege Allview,alege românește

Visez,visez de mult timp la un smartphone, iar eu când îmi pun în minte ceva, trebuie neapărat să fac acel lucru. Nu a fost momentul să îmi cumpăr încă un asemenea gadget performant, merg pe premiza că toate lucrurile se întâmplă la momentul potrivit.

Părerile pe internet sunt împărțite, unii recomandă marca X, alții spun că acela nu e bun, ideea este că nu vreau să cheltui o avere pe un smartphone. Consider că poți cumpăra lucruri de calitate și la prețuri accesibile, iar că prețurile exorbitante sunt doar un moft al persoanelor care nu au ce face cu banii.

Tocmai de aceea, m-am orientat spre un brand românesc: Allview. Poate unii sunt sceptici la produsele românești, dar, Allview ocupă locul fruntaș în cazul opțiunilor clienților în materie de smartphone-uri, alături de alte branduri străine.

Mulți cunoscuți de-ai mei au un smartphone Allview. M-am întrebat și eu de ce?
După o mică cercetare a pieței, mi-am dat seama, de ce românii aleg românește:

1. Prețurile sunt accesibile, sub nivelul prețurilor la alte gadgeturi concurente.

2. Gadgeturile sunt la fel de performante ca alte gadgeturi de la alte firme străine.

Acestea fiind spuse, îmi doresc un Allview A5 Easy.Prețul mai mult decât accesibil de aproximativ 329 ron este un atuu.
Îmi place acest smartphone pentru că pot surprinde momentele frumoase sau haioase alături de băieții mei, cu camera de 5MP. Nu iau tot timpul cu mine camera foto, așa că aș scăpa de această grijă, mai ales că eu iubesc fotografia.





Nu mă pricep atât de bine la datele tehnice,dar iubitul meu spune că este destul de performant, fiind dotat cu cel mai nou sistem de operare Android 5.1 Lollipop, și cu ajutorul procesorului Dual Core voi putea naviga ușor pe net, scrie pe blog, posta articole, și desigur socializa pe diferite pagini de socializare. Este un smartphone Dual Sim, cu o memorie Ram de 1Gb, care se poate extinde cu ajutorul unui card. Un smartphone ideal pentru o mămică activă și un blogger înfocat.

Deoarece, sunt de principiul că locul copiilor este afară la joacă, și nu în fața calculatorului, ies zilnic cu fiul meu în parc,plus că de 3 ori avem antrenament la fotbal. De aceea, în timp ce el se joacă, eu mai pot arunca un ochi pe blogg, scrie articole,  da like-uri, sau suprinde năzbâtiile băiețelului meu.
Desigur, sunt multe smartphone-uri care m-ar încânta de pe site-ul Allview,nu aș zice nu, nici la un P5 Energy cu un mod inteligent de economisire a energiei, și cu funcții speciale de editare a pozelor.

Participă și tu la Toamna Bloggerilor și ai șansa să câștigi un AllView A5 Energy.Mai multe detalii poți afla și pe Facebook


VOI AȚI ALEGE UN SMARTPHONE ALLVIEW?


Un comentariu :

  1. si sotul meu are un allview si este tare multumit de el, mai ales ca are un pret foarte bun in comparatie cu alte branduri

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...