miercuri, 12 noiembrie 2014

Recomandări de la elefant...elefant.ro

Peste tot pe unde te duci, auzi mereu Black Friday, reduceri, reduceri, reduceri!!!

Vinerea aceasta neagră e chiar plină de reduceri sau e doar o strategie de marketing pentru a atrage noi clienţi? Strategie sau nu, aceste reduceri sunt mai mult decât benefice atât pentru ofertant, cât şi pentru cumpărătorul român avid să cumpere tot ce este redus de la cratiţe, şoşete şi alte lucruri, nu tocmai utile. 

Dacă e reducere, apăi să fie, zic, eu, aşa că am intrat pe cel mai mare mall online, unde găseşti di toate pentru tăţi, să mă conving şi eu de ofertele negre la preţuri. Astfel am aflat şi eu că până pe 21 noiembrie e Black Friday, iar între 21 şi 30 noiembrie e Black Week. Aviz amatorilor de reduceri :) Să mai zică cineva că are o zi neagră cu aşa reduceri!!


O pasionată de cărţi se va uita întotdeauna după reducerile la cărţi 
De mult timp îmi doresc să citesc această carte Sub aceeaşi stea am citit ceva recenzii pozitive, şi văd că are o reducere de 35%. Este o carte pentru tineri, cu personaje tinere, eu sunt deja în categoria mai babe, dar vreau citesc o poveste interesantă despre luptă pentru supravieţuire şi iubire.



M-am uitat pe site şi de jucării  pentru fiu-meu că o să vină Moşul în curând.Cerinţele sunt mari, parcă îmi e dor de momentele când era mai mic şi nu cerea atâtea :)) Deja o să fac gaură în buget tot ajutându-l pe Moşul, dar nu regret, copilul meu merită tot ce e mai bun în lume. M-a încântat acest set Thomas pentru că fiu-meu e încântat de trenuri, maşini, avioane, cam tot ce înseamnă vehicule pe roţi sau şine.


Am mai aruncat un ochi şi pe la televizoare,de mult timp visez la un televizor performant, poate anul acesta Moşul e mai bogat.

Cam acestea au fost recomandările mele de azi, intraţi pe elefant.ro şi vedeţi mult mai multe oferte de Black Friday, am văzut că transportul e de 6,9 ron ceea ce e foarte puţin, în comparaţie cu alte site-uri.

Nu uitaţi, bucuriile mari vin din lucruri mici! Cele mai frumoase cadouri ni le facem chiar noi, dar nu ne supărăm dacă şi primim sau cheltuim banii iubitului,soţului, după caz! Închei cu o imagine care face toţi banii :)) Spor la shoppingăreală, dragele mele!

sursa foto: patima.ro



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...