vineri, 7 noiembrie 2014

Cosmetice bio-pentru că vreau să fiu mereu frumoasă!


Acum 10 ani, nu aş fi acordat atâta importanţă sănătăţii mele .Când eşti tânăr şi fără prea multă minte, nu acorzi o deosebită atenţie lucrurilor care contează cu adevărat în viaţa ta.
În ultimii ani, am învăţat că viaţa trebuie preţuită, şi cum să-i dăm valoare decât prin iubirea sănătăţii noastre fizice şi mentale? Am învăţat că e mai uşor să previi decât să vindeci, că trebuie să apelezi cu încredere la natură în schimbul chimicalelor sub orice formă ar fi ele.
Am avut o mare problemă cu părul, îmi cădea în neştire, am apelat la multe şampoane, vitamine, am schimbat vopseaua, ba chiar v-am cerut sfatul pe blogul meu, până când am înţeles că natura ne oferă cele mai bune soluţii pentru problemele noastre.Aşa am aflat de importanţa folosirii uleiurilor naturale în tratarea diferitelor probleme: căderea părului, revitalizarea tenului, hidratarea mâinilor şi a corpului.


De ce am ales produse bio pentru părul meu?

Răspunsul e simplu: pentru că acestea sunt naturale, fără chimicale, fără tot felul de conservanţi care să atace părul.
Folosesc de ceva vreme, ulei de cocos pentru păr. Îmi aplic săptămânal, o mască pe părul umed, în care adaug: ulei de cocos, ulei de ricin şi vitamina A. Rezultatele nu se văd imediat, însă după o lună de folosire am observat că nu îmi mai cade părul în neştire. Am comandat uleiul de cocos, uleiul de ricin, de pe bio-cosmetics.ro şi am fost încântată pentru că sunt produse bio, pur naturale, neprelucrate prin tot felul de procedee chimice. Eu folosesc uleiul de cocos şi pentru mâini şi buze atunci când le simt uscate, chiar şi pentru corp şi ten.Poate nu ştiaţi, dar uleiul de cocos este un puternic antioxidant, care previne apariţia ridurilor.

Am mai pus ochii pe ceva produse de pe acest site, pe cosmetice bio şi anume pe rujurile bio care conţin doar ingrediente bio naturale, fără parabeni, silicon sau parafină. M-am cam săturat de rujurile care mai mult îmi usucă buzele decât să le hidrateze, şi asta datorită chimicalelor din ele.

Dacă v-am stârnit curiozitatea, aruncaţi un ochi pe site, aici veţi găsi produse bio adecvate pentru fiecare dintre voi, ba chiar la promoţii, nu uitaţi E BLACK FRIDAY şi la cosmetice bio până pe 28 noiembrie.



7 comentarii :

  1. Trebuie să-ţi povestesc, că e haios :)
    Şi eu folosesc ulei de cocos. Îmi cumpăr de la farmaciile homeopate... Nu ştiu cum, într-o zi l-am uitat pe masă în bucătărie. A venit soţul de la birou înaintea mea, a văzut borcănelul şi s-a gândit că iar i-am făcut o surpriză "dulce" (iubeşte dulciurile, nu ştiu ce să-i mai fac!!!) Aşa că s-a servit...
    Când am ajuns acasă, era încântat de gustul noului produs :)) şi oricât am încercat să-i explic că e pentru păr şi să i-l "confisc", nu mi-a mers. Mi-a mâncat tot borcanul. Şi mai cere!!!! :)
    Noroc că era bio! şi nu conţinea nimic altceva... :)
    Weekend frumos, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, ce figura e sotul tau. Stiu ca se consuma si intern uleiul de cocos, dar nu mai tin bine minte pentru ce!

      Ștergere
  2. Un articol util tuturor femeilor!!!In ziua de azi cam greu gasesti produse bune,care sa te ajute!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac produsele Bio,mai ales de cand am probleme cu scalpul si folosesc masti de par bio.Aici am vazut insa mult mai multe produse care cu siguranta mi ar fi de folos.A sosit vremea sa ne ingrijim mai mult de sanatatea noastra atat interna cat si externa,sa spunem NU chimicalelor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai, dreptate,Daniela, daca vrem sa fim mereu frumoase trebuie sa avem grija de trupul si sufletul nostru!

      Ștergere
  4. si eu am un ruj bio si are o textura foarte placuta, un miros natural placut si hidrateaza bine buzele

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...