luni, 18 august 2014

Mi-au blocat contul de FB

Frumos început de săptămână, m-am trezit că mi-au blocat contul de Facebook.Culmea acel cont de FB îl foloseam strict pentru popularizarea articolelor de pe blog. Îmi cer să recunosc o serie de persoane din lista mea de prieteni. Pai pe unele le recunosc, pe altele nu.Aveam vreo 80 de persoane în lista.Ce se fac cei care au 1000 una persoane, şi cunosc vreo 20??? 

Nu ştiu ce am greşit, goală nu m-am etalat pe FB, dar trebuiau măcar un avertisment să trimită şi după aceea să mi-l şteargă, ca şi la Poliţie îţi dă prima dată avertisment şi apoi amendă. Am încercat cu numărul de telefon să mă loghez, nu am reuşit nimic.

O să îmi fac al cont până la urmă, dar dezamăgirea e la ea acasa, mai ales când nu eşti într-o formă maximă, şi apar chestii care te irită şi mai mult.Mai sunt şi două zile până la concurs şi am nevoie de promovarea articolelor pe FB, care by the way nu se înregistrează vizitele.

2 comentarii :

  1. poate ca este doar un deranjament... de ce sa iti blocheze cineva contul ?! hmmm... îmi pare rau, dar sper ca "va iesi soarele pe strada ta", cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt practicanta FB, dar se poate sterge asa usor un cont??? cat de ciudatt!!!...

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...