sâmbătă, 9 august 2014

Haine ieftine şi frumoase pentru toţi

De când cu pasiunea pentru rochii, stau cam prost la capitolul fuste şi bluze.Cum vara e pe sfârşite şi voi începe serviciul în curând e musai să îmi reînnoiesc garderoba.

Îmi plac fustele în toate culorile, dar le prefer până deasupra de genunchi, pentru că fiind scundă nu prea mă prind fustele lungi.
Recunosc că îmi place şi acest gen de fustă, fusta creion.Cred că e perfectă pentru serviciu.Sau pentru o întâlnire de afaceri.


Fustă care se potriveşte cu această bluză...Vaporoasă, ideală pentru o fustă mai lungă sau mai scurtă.

În timpul liber, ador fustele de blugi, mi se par foarte comode şi nici nu trebuie să le calc prea mult. Sunt perfecte pentru mers în parc, la cumpărături, la plimbăreală. Că tot mi-am amintit, când merg în parc văd tot felul de ţinute, mai nou se poartă pantalonii scurţi cu buzunarele atârnând undeva pe-afară. VAI!!!
Când am văzut o fată îmbrăcată aşa prima reacţie a fost să îi zic că îi atârnă buzunarele..Dar văzând mai multe d'şoare îmbrăcate astfel mi-am dat seama că e o modă.

O fi o modă, dar mie mi se par hidoşi la PROPRIU.
NU AŞ PURTA AŞA CEVA NEVER EVER...
Ştiu gusturile nu se discută, dar mie mi se pare că porţi nişte pantaloni la care parcă îţi atârnă două absorbante...


DEGUSTIBUS NON DISPUTATUM, adică gusturile nu se discută, dar chiar şi aşa, fiecare e liber să poarte ceea ce îl reprezintă. Moda o facem noi, cu stilul nostru propriu, cu imaginaţia şi gustul nostru. Sunt genul de persoană care nu poartă orice, dar am înţeles că uneori haina face pe om, dar nu şi o haină scumpă te face să araţi ireproşabil.Trebuie, totuşi să ştii să combini hainele, cu geanta, cu încălţările, cu accesorile...E foarte greu să fii la modă, aşa că dragele mele bloggeriţe, vă las să vă delectaţi cu ceva frumos, de vară şi la preţuri accesibile, şi anume rochiile de vară.

Dragi bărbaţi, nu v-am uitat nici pe voi, pe site găsiţi şi haine pentru bărbaţi, dar găsiţi hăinuţe şi pentru copii, cosmetice, încălţăminte, precum şi accesorii..

2 comentarii :

  1. Sunt multe ciudatenii in moda.Asta e doar una.Fiecare poarta ce -i place.Nu? Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. vara asta am dat si eu iama in rochite! :) au fost reduceri la Eponge :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...