duminică, 31 august 2014

Câştigătorii concursului ,,Blind date cu o carte''


Salutare, dragele şi dragii mei prieteni! 
V-am cam ţinut în suspans cu ultimul concurs: Blind date cu o carte. Motivele sunt întemeiate, a intervenit o scurtă deplasare la ţărănoaia, unde am stat vreo 3 zile,iar cum acolo nu am internet, slabe şanse să vă anunţ câştigătorii.

Dar iată că am revenit la contactul cu realitatea şi am extras cei doi norocoşi sau norocoase???

Primul câştigător...NR..5..ALEXANDRU BABAN



Al doilea câştigător...de fapt este o domnişoară LUPU DIANA..NR 18



Felicitări tuturor şi vă mulţumesc pentru ajutorul acordat!

Îi rog cei doi câştigători să îmi lase numele complet şi adresa unde pot trimite cărţile surpriză pe adresa de mail fairytaleingeras@gmail.com 
Datele voastre vor rămâne confidenţiale.

În cursul săptămânii următoare o să vă trimit şi premiile.

Să aveţi un început de săptămână cât mai frumos, al meu nu ştiu dacă o să fie, după aproape două luni de concediu, mâine încep serviciul aşa că vă închipuiţi ce chef am. 
NU ŞTIU când a trecut vara pe lângă mine, nu a fost chiar vara visurilor mele, dar ştiu sigur că vara o poţi purta mereu în suflet!





11 comentarii :

  1. Vaii, multumes frumoas pentru premiu! >:D<
    Sper sa ai un inceput de saptamana lejer :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, vai, cate greseli am facut :| Imi cer scuze, tastatura imi face probleme, sper sa rezolv cat mai curand.

      Ștergere
    2. Diana, sa imi lasi te rog datele tale pe adresa de mail fairytaleingeras@gmail.com. Pupici!!

      Ștergere
    3. Ti-am lasat datele. Sper ca le-ai primit :o3

      Ștergere
    4. Draga mea nu am primit nimic..nici de la tine, nici de la celalalt concurent..ADRESA E
      fairytaleingeras@gmail.com , mai trimite-le o data te rog..!!!!

      Ștergere
  2. Felicitari castigatorilor :*
    O saptamana grozava tuturor

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine te-am regasit draga Fairy, iti doresc o toamna frumoasa, plina de bucurii si reusite, mult, mult mai buna decat vara ce tocmai s-a incheiat azi. :) :*
    Eu sunt, la fel de bulversata ca si tine, chiar nu stiu cand a trecut vara 2014. Atatea evenimente surprinzatoare, atatea calatorii, atatea noutati in viata mea.
    O seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari câştigătorilor şi la cât mai multe concursuri :3

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Ella!
    Felicitări câștigătorilor iar ție o toamnă frumoasă și plină de zâmbete!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari castigatorilor dar si participantilor si organizatoarei! :)
    un start bun in noul anotimp! ;)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...