luni, 9 decembrie 2013

Ştiu că sunt proastă..

Azi am avut o zi super agitată la serviciu, cred că exact când nu te simţi bine fizic se întâmplă ceva care să te dea peste cap. Am început bine de luni.În fine trecem şi peste asta..

Referitor la tot ce s-a întâmplat azi şi nu numai cred că uneori calităţile par defecte.De ce? Pentru că părinţii mei aşa cum sunt ei cu n defecte m-au înzestrat cu mult prea mult bun simţ. Iar acest bun simţ al meu, mă opreşte să fiu nesimţită cu cine merită. Mi-aş dori să ştiu să dau replica celui care o merită şi să-i plătesc omului cu aceeaşi monedă, însă mintea mea nu e odihnită ca cea a prostului. 

Am un colectiv de vipere, nu de femei bugetare care în loc să îşi vadă de propria meserie, de propriile vieţi te muşcă atunci când nu ai niciun chef de prostia lor veninoasă.

Vorba lui Creangă...


O seară plăcută!

9 comentarii :

  1. Mai sus parca ai descris ziua mea... :( Nici eu nu am inceput saptamana prea bine, conteaza cum o incheiem, nu?
    Despre colege ce pot spune, ideea e sa le ignori. Sa nu pui la suflet rautatile lor. Si nu sunt vorbe in vant, eu chiar aplic sfatul asta de ceva timp si mi-e bine. Evident ca mai sunt luata prin surprindere uneori...cand se depasesc unele limite. Si atunci reactionez dur, ca deh, asa sunt eu. :P
    Seara frumoasa si linistita, draga mea. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta si fac, le ignor, pentru ca prostia nu are limite, eu sunt genul care nu prea atac decat atunci cand s-au adunat foarte multe, asa ca nu are rost sa imi stric ziua din cauza lor!Cum ne-am nimerit noi cu aceeasi stare, o fi fost ceva in aer?

      Ștergere
  2. Ia tu aminte de ce spune marele Creanga si nu-ti invenina sufletul cu prostia celor din jur.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Curaj, draga mea, maine poate fi mai rau! Azi te musca numai, maine vor incerca sa te devoreze. Nu poti sa le spui ca ai o boala de piele fooarte contagioasa si sa le tii la distanta?Incearca sa e uiti 3 secunde zambind in ochii fiecareia si vezi care clipeste; pun pariu ca toate...Eu ma consolez ca a avut Dumnezeu grija sa-mi daruiasca un posterior generos, sa aiba toata lumea de unde musca. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) daca esti comentata, însemana ca esti bagata în seama, înseamna ca reprezinti ceva! Esti deosebita si interesezi! Zâmbeste dusmanilor si nu te lasa provocata!
    O saptamâna cât mai placuta iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  5. o dar nu te apleca la nivelul clevetitoarelor! daca tu stii ca ele vorbesc din frustrare su rautate, nu ar trebui sa pui nimic la suflet! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Rautatea asta "gratuita" exista pe tot globul..... nu numai in Romania! Asa ca....
    Nu cred ca e cazul sa bagi toti "prostii" în seama! :))
    Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca pana acum deja te-ai calmat. :)
    Zambeste!
    O seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Invatamantul a cazut, e sub pamant si din cauza unor astfel de specimene. Sper sa fii mai bine si poate sa mai lasi bunul simt la o parte. Cine merita, apoi .... merita!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...