sâmbătă, 23 septembrie 2017

Cum am grija de parul meu

Ca orice femeie si eu am mare grija de parul meu. Imi place sa il ingrijesc, sa il aranjez si sa fac totul in asa fel incat el sa arate perfect atunci cand ies din casa parul meu sa arate perfect.

Uneori insa sunt pe mare graba si trebuie sa apelez la o solutie rapida. Intotdeauna, in astfel de situatii, de mare ajutor imi este samponul uscat. Imi cumpar sampon uscat online, de pe ProfiHairShop.ro. Aici gasesc tot felul de sampoane uscate si nu mi-e deloc greu sa aleg samponul potrivit pentru parul meu. Samponul uscat este un sampon perfect pentru momentele in care ma grabesc si vreau ca parul meu sa arate bine. El nu inlocuieste un sampon normal, dar ajuta ca parul sa arate bine cand nu ai conditii pentru a te spala pe cap sau cand te grabesti.
LAKME K.STYLE Cool Brush Up, sampon uscat  200 ml

Samponul uscat este foarte usor de aplicat. Parul se imparte pe sectiuni, dupa care samponul se pulverizeaza pe intreaga suprafata a parului. Dupa aplicare, scalpul se maseaza putin, dupa care, parul se piaptana.

Pentru a avea un par mereu ingrijit, incerc sa ma spal pe cap cat de des se poate. Am un par destul de gras si e necesar acest lucru. In plus, imi place sa am mereu parul curat. Samponul il aplic pe par de doua ori, deoarece astfel parul se curata mai bine. Prima data il aplic pentru eliminarea excesului de sebum, iar a doua oara pentru curatarea in totalitate a firului de par.

Pentru a-mi ingriji parul folosesc si un balsam pentru par gras. Il aplic pe par dupa ce ma spal pe cap si imi place faptul ca parul meu arata mult mai bine dupa spalare.
Cam asa imi ingrijesc eu parul. Daca tu mai stii si alte trucuri, lasa-le in comentarii.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...