luni, 27 aprilie 2015

Reduceri de 1 Mai

În sfârșit a venit primăvară și ne putem bucura de hăinuțe ușoare și colorate.Iupiiii, ce bine! De când așteptam primăvara și itș here, FINALLY. Având în vedere că în acest week-end mi-am mutat toate hainele în noua casă, am făcut o curățenie generală, am aruncat multe haine pe care nu le mai purtam și am eliberat dulapurile pentru altele noi de la SheInsider.

Happy Labour Day!

Get your perfect Holiday look from Sheinside!

Spend $46  Take OFF 32% Code:labour32

Spend $96  Take OFF 34% Code:labour34

Spend $186 Take OFF 38% Code:labour38

Dont Miss it!

Ends:May/3


Până pe 3 mai, puteți să vă bucurați de noile oferte cu ocazia zilei internaționale a Muncii.


O fustă Midi pentru ținute elegante, dar și casual. Culoarea îmi place, mai ales combinația alb negru e printre preferatele mele. O găsiți și pe roșu.
click aici/click here for the skirt


click aici/click here for the blouse
M-a încântat la această bluză culoarea și prețul foarte mic. 10$, plus că e și pe negru.

O rochie cu buline nu am în gardeorbă și chiar mi-ar plăcea. Ce spuneți de o rochiță îmbulinată?
click aici/click here for the dress


click aici/click here for the shoes

Espadrilele acestea sunt atât de comode și merg și la fustă,dar și la pantaloni, iar prețul e foarte accesibil.



Un comentariu :

  1. Mi-a placut mult acest colier.http://www.sheinside.com/Gold-Diamond-Chain-Necklace-p-203258-cat-1755.html

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...