duminică, 8 februarie 2015

Daca i-am multumi lui Dumnezeu


Tot timpul ne dorim să ne fie mai bine, să avem mai multe, să fim mai bogați, mai frumoși, totdeauna vrem mai mult. Nu e greșit acest lucru, dar, uneori trebuie să apreciem și lucrurile pe care le avem.
Uit de multe ori cât de norocoasă sunt că totuși sunt sănătoasă, am un copil minunat(în ciuda certurilor zilnice pe care le am cu el și a năzbâtiilor, și orgoliilor de ambele părți), că am un om care se gândește la mine și mă iubește.
Uit toate acestea. Uit, pentru că am trecut printr-o perioadă agitată, apele încă nu s-au liniștit definitiv, și sper, mai sper că un miracol se va întâmpla și voi avea tot ceea ce vreau din toate punctele de vedere.


3 comentarii :

  1. Toti ne scaldam in ape tulburi, agitatie este tot timpul. Eu le iau cum vin, nu ma mai gandesc la situatii ideale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este, uităm multe lucruri cu adevărat importante şi, mai ales, uităm să fim recunoscători pentru ceea ce suntem. Dar este bine că măcar din când în când ne mai amintim să privim şi spre Cer...

    Numai bine îţi doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe Dumnezeu trebuie sa-l punem mereu pe primul loc!Sa nu uitam ca el este cel care ne-a dat viata,parinti,copii si tot ce ne inconjoara!Multi isi amintesc acest lucru doar cand dau de necaz!Frumos este sa multumim mereu,la orice ora,in orice moment pentru tot ce avem!Doar Dumnezeu ne poate ajuta !

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...