sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Împodobeşte, mamă, BRADUL




Privind de dimineaţă afară, mă gândeam că tot ce mai lipseşte e să îl aud pe Fuego cântând : Împodobeşte, mamă, bradul, urmat cu spor de ,,ţa, ţa căpriţa ţa'' al coloraţilor conaţionali ai noştrii.


Da, ninge, ninge neîncetişor, Cade cade câte-un fulguşor..şi uite aşa aşteptăm iar, Crăciunul. Dacă ne-ar mai da cei de la Guvern vreo două săptămâni de stat degeaba, cu atâta zăpada în jur parcă mi-ar veni şi mie pofta să împodobesc iar, bradul. Nu de alta, dar să se bucure şi copiii de zăpadă.

Cum e şi cu vremea asta, dacă ar fi nins de Crăciun cu siguranţă sărbătorile ar fi avut alt farmec. Acum mă gândesc cum o să arate aştia pe la TV, accidente în lanţ, maşini sub zăpadă, şoferi fără cauciucuri de iarnă(că doar atenţionarea de cod galben, sau portocaliu, sau ce culoare o mai fi e doar pentru ăştia mai fraieri.. la noi merge şi aşa:) 

Spuneau la TV că toate judeţele s-au pregătit de iarnă, punem pariu că şi anul acesta o să îi ia prin surprindere, IARNA?

Închei cu un banc..

Chiar aş vrea ca această postare să participe la HAPPY WEEKEND.
Ellyyyyyyyy unde eşti? Te aşteptăm să facem haz de necaz.



12 comentarii :

  1. :))) Foarte tare bancul, adevarul e ca iarna nu-ti prea vine nici sa iesi din casa, mai ales daca e ger si viscol. Iar accidente deja se petrec pe soselele inghetate ale patriei.
    Tocmai se anunta unul in care sunt implicate 20 de automobile. :(
    Weekend fain si calduros, draga Fairytale. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, dar se stia de acest viscol, nu?
    Daca elly nu raspund, preia tu initiativa:)

    WeeKend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florentin, acea rubrica este un fel de "marca inregistrata". Asemenea idei apartin celui care le-a infiintat.
      S-ar putea s-o reiau cand voi avea mi mult timp. Voi vedea.

      Ștergere
    2. Elly poti fi linistita, nu ma intereseaza sa preiau nicio idee de a ta. Pur si simplu ne e dor de tine, si de Happy Week-end, si m-am gandit ca poate printr-o postare vesela iti voi da un imbold si vei reveni cu al tau ,,week-end fericit''.Te pup, si sa auzim doar de bine!

      Ștergere
    3. Stiu ca tu stii, Zanita, dar voiam sa fie clar pentru ceilalti.
      Cand o reiau, va anunt :)

      Ștergere
  3. Bun banc!Nu-l stiam,ca eu sunt cu glumele.Pe mine nu ma deranjeaza viscolul,zapada,chiar imi plac.Elly,dupa de ne-a dat adunarea,acum lipseste si ne lipseste si noua.Un Weekwnd cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elly sa oprit sa mai publice Happy Weekend!
    O poti relansa tu acea rubrica! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie, am facut si mai sus un comment legat de HW. Nu se da.
      Decat daca hotarasc eu asta vreodata. :)

      Ștergere
  5. si la noi ninge cate-un fulg la 5 minute :)) Azi-dimineata era doar 1 grad, acum sunt 3. Bate vantul si doar vârful caselor si zonele verzi sunt acoperite de un strat subtire de nea. Iarna asta este doar o caricatura! :)
    Duminica minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne uitam de dimineata pe geam... eu cautand sa vad bucuria pe chipul fetei mele... ma gandeam la cat de mult ma bucuram eu de zapada cand eram mica... si vine intrebarea ei: "mami, vine din nou Craciunul?" :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...