miercuri, 5 decembrie 2012

Revenire


Am revenit. Sau poate n-am plecat niciodata.
Imi era dor sa scriu, dor sa urlu, sa strig tare..sunt inca aici!


Revin cu forte noi, cu forte mai putin noi, dar mereu aceeasi..schimbatoare, nestatornica, copilaroasa, matura, cu capul pe umeri, visatoare.
Sunt ceea ce vreau sa fiu. Sunt mereu in schimbare, mereu cu probleme, mereu fericita, mereu nefericita, viata mea e stabila, si instabila in acelasi timp. Pentru ca nimic nu e concret, pentru ca atunci cand crezi ca ai totul, pierzi totul. Pentru ca atunci cand esti acolo sus, cobori in cel mai adanc hau cu viteza luminii.

Va invit pe blogul meu...Nu e mare lucru, sunt la inceput de drum, sau poate la mijloc.
Nu mai stiu. Cert este ca scriu. Imi era dor sa scriu. sa ma joc cu cuvintele. Sa o iau din nou la tranta cu viata  asta. Nu imi e frica. Am trecut prin multe. Imi era dor sa fiu fairytale.


Aceeasi Fairytale!

Un comentariu :

  1. Inceputurile sunt nu neaparat dificile dar sunt ciudate. Cel putin pentru mine a fost cam asa... Dar chiar azi ai aflat cam cum a fost :)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...