duminică, 19 februarie 2017

De ce sa caut un service cu un aparat geometrie rot


 Saptamana trecuta mi-am dat seama cat de important este sa mergi intr-un service care are un aparat geometrie roti 3D, deoarece am avut probleme cu directia masinii si am cautat un service care sa aiba un stand geometrie directie roti 3D.

Nu mi-as duce masina intr-un service care nu are un astfel de aparat, daca as avea probleme cu directia masinii. Am vazut cateva aparate de geometrie roti pe Stand-geometrie-directie.ro. Sunt intr-adevar costisitoare, insa, cand ai un service auto, merita sa faci o astfel de investitie.
              aparat geometrie roti camioane axe line truck

Cand mi-am dat seama de faptul ca am probleme cu directia masinii, mi-am dus masina in cel mai scurt timp in service. M-am interesat si am aflat ca problemele legate de directie pot atrage cu sine si alte probleme: periclitarea sigurantei in trafic, uzura rapida a anvelopelor,  deplasarea rectilinie deficitara, manevrabilitate imprecisa si uzura inegala si prematura a pieselor componente din sistemul de directie si de suspensie.

De ce am cautat un service care avea un aparat geometrie roti? Din urmatoarele motive:
·         -Aparatele de geometrie roti afiseaza valorile reale ale unghiului de fuga si a celui de cadere a masinii.
·        -Aparatele de geometrie roti realizeaza masuratori de mare precizie.
·       -  Aparatele de geometrie roti contin o baza de date cu specificatiile producatorilor in ceea ce priveste geometria rotilor la mii de modele de masini.
·    -
     Aparatele de geometrie roti au scopul de a oferi stabilitate maxima, confort si manevrabilitate in comportamentul directiei autovehiculului.

Daca ai probleme cu directia masinii si vrei sa o duci in service, cauta si tu un service auto care sa aiba un aparat geometrie roti 3D. Astfel problema ta va fi rezolvata in cele mai bune conditii.

Daca ai un service auto si vrei un aparat geometrie roti care sa indeplineasca motivele amintite mai sus, intra pe Stand-geometrie-directie.ro si cauta aparatul potrivit pentru service-ul tau. 

Un comentariu :

  1. Mi se pare important sa tii masina in buna stare de functionare, adica sa o duci la profesionisti care stiu ce trebuie facut.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...