duminică, 15 februarie 2015

Să îndrăznesc să visez?

Se întrezărește oare o rază de speranță? Îmi e frică să visez, dar o voi face. Nu vă spun mai mult, căci îmi e teamă că visul meu poate nu se va îndeplini, dar și când se va realiza, voi veți primii care veți afla. Căci voi, prietenii mei de aici, îmi sunteți alături de atâta timp, încât vă pot considera o mică familie.

E cel mai ciudat cum în viața cazi de la extaz în agonie și viceversa. Ieri eram într-o stare tare jalnică, dar iată că uneori se întâmplă minuni. Sper să dea Domnul să realizez ceea ce mi-am popus. I-am cerut Domnului o minune și El mi-a oferit-o, ca să îmi arate că încă există oameni cu suflet mare.Acum totul depinde de câțiva oameni și de cel de Sus, desigur.


SĂ AVEȚI O SĂPTĂMÂNĂ MINUNATĂ!

6 comentarii :

  1. Sa indraznesti nu doar sa visezi ci si sa-ti urmezi visul! Atunci cand ne dorim ceva cu toata puterea - dar cu toata puterea! - Universul nu stiu cum face dar comploteaza in favoarea noastra si reusim! :)
    Bafta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. sanatate si fericire iti doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa crezi cu tarie si sa nu te sperii cand vor fi si piedici in cale. Asta este in firea lucrurilor, sa ne tot "luptam" pentru ceea ce ne dorim cel mai mult.
    Numai bine iti doresc cu drag! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic sa visezi in continoare si sa lupti pentru implinirea lui!Cu ajutorul Domnului vei trece si peste acest hop..sigur se vor gasi persoane cu suflet care te vor ajuta sa-ti implinesti visul!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...