sâmbătă, 20 septembrie 2014

Jurnal de week-end


Am început serviciul în forţă, noi responsabilităţi şi mai mult de muncă,  simt că îmi vine să las baltă tot, dar nu pot.

Bubu a început grădiniţa, aveam emoţii pentru că anul trecut mami era doamna educatoare, iar acum am decis să îl dau la un alt cămin, pentru a se detaşa de mine şi din varii motive personale. Sunt foarte mulţumită pentru că nu a plâns, doarme, mănâncă, se joacă, lucrează, etc.. 

Ce am mai citit...o să râdeţi : Hurrem, marea iubire a lui Suleyman Magnificul, scrisă de Erdem Sabih Anîlan, apărută la editura Corint, am luat-o la reducere 14,90 în loc de 24 lei. O carte foarte interesantă, am aflat mai multe detalii despre serialul meu preferat.




Ce am mai gătit mai special...nu ştiu dacă e special, dar am făcut paste cu carne tocată, ceapă,sos de roşii, ciuperci. Nouă ne plac pastele foarte mult.

Am primit tableta de la Orkestra.ro şi premiul de 200 ron. Nu mă gândeam că o să fiu atât de încântată, să văd că am primit primii mei bani şi primul meu premiu din munca mea de bloggeriţă.Meritul este şi al vostru, pentru că nu aş fi reuşit fără voi.




Culoarea e foarte interesantă, e de fete :)

Am primit şi o husă pentru tabletă

Am primit şi o diplomă :)



La noi a tot plouat, chiar şi acum s-a pus ploaia, vremea mohorâtă mă cam indispune şi îmi dă o stare de deprimare, dar încerc să trec peste.

Am multe de făcut, simt că nu mai am timp să mă ocup de toate aşa cum aş vrea eu, sunt mereu pe fugă, de aceea nu am totdeauna timp să intru şi să las un comentariu pe blogurile voastre,  dar vă citesc pe toţi şi toate cu mult drag!!!

Marţi e şi ziua mea. Împlinesc 28 de ani, sincer îmi doresc ceva special, pentru că am nevoie să mă mai simt specială.

Poate mă ajutaţi să cresc grupul pe care l-am creat pe Facebook. Se numeşte Cafeneaua Blogosferică şi vă puteţi promova articolele aici.


VĂ DORESC O TOAMNĂ PLINĂ DE BUCURII!!!

7 comentarii :

  1. Felicitari si sper sa-ti fie utila...de asemenea iti doresc un weekend placut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru premiu !!! Un week-end placut in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru premiu... sper ca esti multumita si a meritat munca pe care ai depus-o.
    Succes la serviciu si la camin lui Bubu.
    Un weekend minunat sa aveti! gânduri bune :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Faci destule,ca timpul este limitat la toata lumea.Stiam de premiu,ca Bubu a mai crescut si merge la gradinita,cred ca e o incantare pentru tine ca e "barbat" .Eu iti doresc de pe acum o zi de vis marti si "La multi ani!".pentru ca voi fi plecata.Te pup,

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări pentru premiu! Dar, mai ales, pentru că micuţul tău este mulţumit de grădiniţă. Măcar stai liniştită, atunci când este la program.
    Şi eu îţi urez de pe acum La mulţi ani fericiţi, sănătate şi bucurii alături de cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari si la cat mai multe premii! Succes lui Bubu in noul inceput !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur pentru Bubu, il felicit si ii doresc an frumos in care sa mearga mereu cu drag la gradi!
    M-ai amuzat cu Hurrem, mi-am amintit ca mi-a spus o fetita, la scoala, ca i-as semana (aveam o anumita coafura)! :)) Eu am citit "Jurnalul albastru" al lui James Levine - carte cutremuratoare care are, totusi, poezia ei!
    Te felicit pentru premiul Orkestra si ma bucur mult pentru tine!
    In privinta timpului si a gestionarii lui...extrem de greu simt si eu ca este! Te inteleg! Restabilim permanent ordinea unora dintre prioritati!

    Te pup, Ella!
    Sa ai zile senine!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...