vineri, 25 aprilie 2014

Reflexii urbane





Postarea participă la REFLEXII ÎN OGLINDĂ



10 comentarii :

  1. Fericirea ta se reflecta si in aceste imagini a pomilor dintre blocuri !

    RăspundețiȘtergere
  2. parca ar fi circulara imaginea surprinsa de tine, interesant efect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce faine sunt fotografiile!
    Mi-am imaginat Terra dupa si in timpul...apocalipsei. :) Nu stiu cum ai facut aceste foto dar e interesant cum arata stalpul... ondulat. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesante imaginile! M-ai facut curioasa: cum le-ai facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imaginile le-am facut foarte usor cu telefonul mobil, am fotografiat apa dintr-o fantana in care se reflecta ce vedeti voi mai sus, fantana fiind rotunda, si apoi am orientat putin imaginea.

      Ștergere
  5. Admirabile cadre! Felicitari pentru frumoasele fotografii!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate fotografii…sunt fantastice! Foarte frumoasa alegerea ta!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. In a doua parca vine un stol amenintator de pasari, ca in Hitchock...

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase reflexii, iar tu foarte inspirata. :) Si mie imi plac, dar le surprind extrem de rar. Deh, trebuie sa fii mereu pe faza, mereu pregatita. :P
    O duminica minunata iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...