luni, 10 iunie 2013

MAMA LOR DE DOCTORI

În acest moment îmi vine să urlu...să urlu de nervi, dar şi de fericire.

Au venit rezultatele de la analize. NU ESTE ALERGIC LA FĂINA DE GRÂU, NICI LA PĂRUL DE CÂINE...SUPER, NU? 

ATUNCI DE CE DOAMNE IARTĂ-MĂ DOCTORIŢA DE LA ALERGOLOGIE , ne-a spus că e alergic la făina de grâu? 
 Am plătit 420ron ca să îi fac panelul de alergeni, plus alergia la gluten, plus să văd dacă are celiachie (adică intoleranţa la gluten)...

BUN, banii dă-i încolo S-AU DUS, dar stresul, şi plus că am chinuit copilul nu i-am dat nimic ce conţine gluten, plus alţi bani pe mâncare care să nu conţină gluten, mâncare ce nu e prea ieftină..MAMA EI DE DOCTORIŢĂ...CĂ NU MAI ÎNŢELEG NIMIC.

În schimb conform testelor de sânge e alegic la lapte, alfa-lactoglobuline, albuş de ou, soia, si arahide... 
OARE SĂ CRED PE CUVÂNT CE SCRIE ÎN ACESTE TESTE? 

Culmea e că doctoriţa i-a făcut testul la lapte şi nu i-a apărut nimic.. PE CINE SĂ MAI CRED???? În acest moment îmi vine să o iau razna.. Însă dacă stau bine să mă gândesc, în perioada în care nu i-am mai dat Zyrtec-ul medicamentul pentru alergeni, imediat după ce şi-a băut laptele s-a umplut de bubiţe pe corp, şi acelaşi lucru i l-am spus şi doctoriţei că de dimineaţă nu a consumat decât lapte şi imediat i-au apărut bubiţele... 

Ţin să precizez că aceste analize teoretic au fost făcute la TM, cel puţin aşa au spus că le-au trimis la Bioclinica..

Mă bucur că nu e alergic la gluten, însă în acelaşi timp e o ceaţă completă în capul meu, şi până la urmă cred că voi merge la un consult adevărat la TM, pentru că în oraşul acesta de toată jena, auzi numai aberaţii de la doctori.

Sper ca măcar aceste analize să fie corecte. Alergie oricum are, pentru că văd că IGE total e destul de mare 377,0, iar mai pronunţată e alergia la lapte şi tot ce conţine lactoză. E un rău mai mic, decât să fii fost alergic la gluten, sau făina, mai bine aşa..

...DAR TOTUŞI REVIN LA IDEE...DE CE MAMA LOR DE MEDICI SE MAI CHEAMĂ MEDICI...DACĂ NU ÎŢI POT DA UN DIAGNOSTIC CORECT????...

Nu cred că acum nici o lună era alergic la făina de grâu, şi acum WOWWW nu mai e.
Mai jos e bonul...în afară de hemoleucograma care ar fi decontată de asigurări, restul de analize se plătesc, deci doamne fereşte să fii alergic în ziua de azi.  



7 comentarii :

  1. Pana la urma speranta mea ca n-o fi chiar asa sau ca s-ar putea sa se schimbe lucrurile in timp...s-a dovedit buna.
    Deci n-are acea intoleranta. Asta e, banii s-au dus si nu stiu ce mai recuperezi, daca se mai poate.
    Macar bine ca are doar alergie la lapte si la cateva maruntisuri. Iti spun sincer, cred ca de fapt doar la lapte si poate ca si asta poate disparea in timp... Nici eu nu beau lapte. Nu mi-a placut niciodata, nici cand eram copil mic. Deci nu pierde nimic. Mananac branza, iaurt. unt, smantana dar lapte nu pot bea.
    Cat despre medici...e greu sa stie, isi dau si ei cu presupusul. Nu e foarte usor de determinat alergiile nici dupa analize, dupa cum se vede.
    Macar te-ai mai linistit, a disparut stresul cu painea.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Face alergie la lapte, si la tot ce contine lactoza, iar Bubu chiar bea lapte. I-am luat un lapte fara lactoza, dcotorita de alergologie e in concediu, deci nu prea am multe informatii.

      Ștergere
  2. Eu i-am facut lui bebe analiza, cand inca eram in maternitate, ca sa vedem preventiv daca are vreo alergie, testele au fost facute la un laborator in Germania. Au costat 500Ron, dupa saptamani am primit rezultatele si au fost toate bune. Ni s-a spus sa stam linistiti de-acu incolo. A fost un pret destul de piperat, dar macar stam linistiti.
    Cat despre doctori...nu toti sunt pregatiti cum trebuie, cu siguranta nu toti au terminat facultattea cu note maxime, majorittatea sigur au fost mediocrii....plus ca omenia unora e limitata..
    Dupa cum ti-am zis, am ales sistemul privat. Cred ca mediul privat ii face mai responsabili...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa mai zic, probabil e un domeniu inca incert cel cu alergiile. Cred ca o sa dau o fuga la TM pentru mai multe detalii..

      Ștergere
  3. In ziua de azi e bine sa repeti testele desi costa de te rupe...Daca e alergie la lapte nu e prea bine ca nu poti sa-i dai nimic derivat. Doar laptele acela praf special. Doctorii oricum te pun sa faci toate testele si analizele ca mai au si ei colaborari cu laboratoarele sa le trimita clienti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu inteleg nici sa ma bati sistemul vostru medical si cel de asigurari! Poate sunt eu mai batuta în cap dar cred ca este cel mai idiot sistem despre care am auzit vre-o data!

    RăspundețiȘtergere
  5. In aceasta tara nu ai cum sa traiesti calumea. In cazul tau, ma gandesc si acum si nici nu stiu ce sa spun, ai dat foarte multi bani pentru ce? Pentru nimic.

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...