vineri, 11 februarie 2022

Despre iubire

  Iubirea nu este un târg: te iubesc pentru că mă iubești. Iubirea este o certitudine: te iubesc pentru că te iubesc – Liviu Rebreanu;


Îmi place mult acest citat, și cred că se potrivește de minune definiției iubirii. Cercetătorii spun că dragostea durează 3 ani, dar ce știe știința despre dragoste,  când ea este atât de imprevizibilă, de instabilă? Dragostea durează o viață-ntreagă, dacă este construită pe o fundație corectă, dacă cei doi aleg să construiască totul având la bază sentimente reale.

Am impresia că în general nici noi, oamenii nu mai știm să iubim, ne aruncăm adesea în relații de dragul lucrurilor superficiale. Banii sau faima nu vor ține loc de iubire, viața înseamnă să fii autentic, nu să te amăgești că iubești.
Banii, frumusețea sau faima se duc cu timpul, și ce rămâne? Vă spun, eu, rămân sentimentele, rămâne ceea ce ai construit cu cel de lângă tine și aici nu mă refer la case,  ci la sentimente, la tot ce vă leagă: iubire, respect, prietenie.
Iubirea este un sentiment complex care adăpostește alte sentimente și dă naștere la altele noi.

Dragostea ne face umani și pentru mine a devenit casa mea. Adăpostul meu la vremuri tulburi, dar și frumoase.
Vă invit să citiți și aici 21 de lucruri de spus versiunii mele din trecut

Un comentariu :

  1. Si mie imi place cum a spus Liviu R. Cunosteam citatul, dar n-am stiut cine a zis-o. Sigur, poate au zis-o mai multi, cu alte cuvinte, dar n-are importanta cat timp e adevarata afirmatia: "iubirea nu este un targ". 😊

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...