vineri, 20 martie 2020

DESPRE CORONAVIRUS

Sunt atâtea polemici în jurul acestui virus, încât nu am să intru și eu pentru a vă spune de teorii ale conspirației sau de virusuri create în laborator. Acest virus e real, și cu siguranță noi, românii am spus mereu: Nouă, nu ni se poate întâmpla. Noi suntem feriți. Ei bine, nimeni nu este la adăpost de acest virus, pentru că în acest moment sincer se poate lua de oriunde. 

Ceea ce mă sperie pe mine, nu e faptul că aș putea lua acest virus, ci mai degrabă că nu se cunosc efectele acestui virus pe termen lung în corpul unui om. Corona atacă plămânii, poate rămâi pentru totdeauna cu o sensibilitate la plămâni sau poate nu. Nimeni nu știe, pentru că nu sunt suficiente studii. Însă cred că sunt suficiente motive ca să stăm în casă pe cât posibil, să evităm aglomerațiile, să ne spălăm pe mâini mai des ca de obicei, să igienizăm casa mai mult ca de obicei, și neapărat să purtăm masca de protecție când ieșim afară. Eu zic că nu e greu, deși să stai în casa 14 zile, poate părea greu, dar ar trebui să ne gândim la copiii cu diferite forme de cancer, care își petrec bună parte din viață prin spitale. Noi, măcar stăm acasă, nu în spital.

Să nu ne pierdem speranța, să încercăm să fim pozitivi și mai ales umani. Când ne facem provizii să ne gândim și la semenii noștri. Când ieșim la cumpărături să nu ne înghesuim unii în ceilalți.Să respectăm indicațiile autorităților și mai ales să dăm dovadă de umanitate și responsabilitiate.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...