#BUnofilter
Provocarea de a fi tu însăţi
Jucăuşă. Timidă. Rebelă. Stângace. Seducătoare.
Curajoasă. Optimistă...
În lumina clară,
fetele B.U. sunt exact aşa cum simt ele că sunt. #BUnofilterreprezintă îndemnul pentru fetele de pretutindeni de a se
exprima liber. Universul #BUnofilter
redă frumuseţea şi complexitatea realului. Cu spirit tânăr şi care dezvăluie
atât de multe şi diferite personalităţi parfumate, brandul sărbătoreşte
diversitatea şi multipleleatitudiniexploratoare ale adolescentelor. Fiecare
parfum descrie cu note intense microuniversurile colorate ale fetelor B.U. care îşi îmbrăţişează
particularităţile.
Sunt cine vreau eu să fiu!
Universul #BUnofilter
Valorile prezente ale brandului separă ce este real de
artificial şi încurajează cel mai autentic şi spontan Eu. Exploziile de sentimente, emoţiile şi toate stările
contradictorii sunt creatoare de frumos menit să fie exprimat.#BUnofilter este despre libertatea, bucuriaşi
distracţia de a fi tu şi despre a nu te limita. Universul #nofilter nu se
supune regulilor şi îşi afişează adevăratul spirit fără a fi alterat de lupa
gigantică a monotoniei. B.U. este o
paletă infinită de aure magice cu care să te joci şi care reflectă perfect
personalităţile fiecăreia.
Viziunea B.U.
B.U. exprimă
realitatea noii generaţii în care individualitatea
construieşte o lume cu mult mai interesantă şi complexă, ce merită a fi
descoperită. Brandul consideră că atunci când fetele sunt autentice şi
fidele sentimentelor lor, acestea creează
o lume mai bună, o lume a acceptării şi a iubirii. Frumuseţea realităţii
constă în caracterul spontan şi divers al acesteia, astfel, B.U. renunţă la
filtre şi se întoarce la muza lui, fiecare fată.
... Amuzantă. Gălăgioasă. Relaxată.Creativă. Just B.U. #Bunofilter
Acţiunea #BUnofilter
Pentru a sărbători
diversitatea #nofilter, B.U. lansează microsite-ul celei mai ample galerii de
momente fără filtru: www.BUnofilter.com. În perioada 01.04.2016 – 02.06.2016, timp de nouă
săptămâni, microsite-ul va lansacâte o provocare ce vine cu premii săptămânale
şi se încheie cu alegerea fetei B.U. Fiecare săptămână se prezintăsub semnul
unei stări de spirit B.U.,precum sparkling,
wild, party girl, spicy, inFashion, free,
romantic, inLove şi passion.
Fetele sunt invitate să se logheze pe microsite-ul dedicat acestei campanii, iar pentru a participa în cadrul concursului, acestea trebuie să urmeze trei paşi:
Fetele sunt invitate să se logheze pe microsite-ul dedicat acestei campanii, iar pentru a participa în cadrul concursului, acestea trebuie să urmeze trei paşi:
1.
Să
selecteze o fotografie personală;
2.
Să
aleagă o stare de spirit dintre cele disponibile în website;
3.
Să
încarce fotografia.
Participantele se
vor bucura de premii săptămânale ce constau în kituri preţioase cu produse B.U.
Golden Kiss şi vor
fi extrase prin random.org.
Pentru marele premiu vor fi luate în
considerare toate înscrierile din cele nouă săptămâni. În urma unei jurizări, fata care surprinde cel mai bine spiritul brandului
va deveni fata B.U.Curajul şi originalitatea vor fi răsplătitecu o şedinţă foto profesionistă în care
câştigătoarea #BUnofilter îşi va dezvălui aura colorată.
Microsite-ul
#BUnofilter este o colecţie de momente personale, ce ilustrează diversitatea şi
frumuseţea fetelor de pretutindeni şi surprinde, prin ochii acestora,
realitatea complexă.
Concursul are o extensie in store ce surprinde fetele care cumpără produse Golden Kiss cu
premii instante golden.
Acestea le pot ridica de la standurile B.U. şi vor fi ghidate de promoteri să
urce pe microsite o fotografie cu o stare de spirit B.U.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu
Citesc cu mare interes gândurile voastre