duminică, 22 noiembrie 2015

Shell Helix Ultra si masina ta va deveni una de curse

Nu mă pricep la mașini, cu atât mai puțin la partea de mecanică,deși la examenul auto am avut o parte teoretică ce implica mecanică. Recunosc, că la teorie am fost foarte bună, dar la partea practică a mecanicii sunt în pom și pomul în aer. Nu e bai, mulți ar spune e femeie ce se pricepe ea să schimbe uleiul la motor, dar hei, știu destui bărbați care nu știu să facă asta, așa că eu stau foarte bine.

Nici nu îmi trebuie mecanic, mai ales că soțul meu se pricepe de minune la tot ce e legat de mașină.El știe când mașina are nevoie de schimb de ulei, când să echilibreze roțile, când să mai schimbe nu știu ce bujii. Are grijă iubitul meu de mașină, de zici că mașina e o lady. Zilele trecute l-am auzit spunând : Vai, cred că are gunoi, trebuie să mă uit, să mai adaug niște ulei. De' așa sunt bărbații mai grijulii când vine vorba de mașinile lor.

Zilele următoare, am văzut că tot studia pe diferite site-uri despre uleiurile la mașini. ,,Uite, iubita mea am găsit un ulei Shell care ajută mașina să funcționeze ca scoasă din fabrică. Dacă motorul nu este curat, și este plin de tot felul de reziduuri nici mașina nu va avea aceeași performanță.''

Pot eu să îl contrazic? Nu, nu pot și apoi tot continuuă despre motoare și uleiuri, de zici că și-a dat doctoratul în așa ceva:

,,Shell este folosit și de mașinile de curse, este cel mai bun ulei de motor din lume, iar acum că au făcut parteneriat cu cei de la Bmw Motorsport, uleiurile sunt și mai bune. Shell Helix Ultra are la bază un ulei de bază cu puritate de 99,5% care aduce multiple beneficii pentru motor. În primul rând,previne acumularea depunerilor printr-o putere mare de curățare.În al doilea rând, voi completa uleiul mai rar, deoarece Shell Helix Ultra are o formulă cu evaporare redusă. În al treilea rând, uleiul este super eficient și la temperaturi înalte, dar și scăzute, astfel că la iarnă motorul mașinii se va încălzi mai repede. Uleiul este conceput printr-o tehnologie revoluționară,uleiul de bază fiind principalul ingredient al unui lubrifiant. Dacă este folosit și de piloții de curse, înseamnă că e super bun.
Da, acest ulei de motor eperfect pentru mașina noastră, ia uite îl pot cumpăra online, am găsit și un magazin Shell. își încheie el pledoaria apoteotic.''




Așa e, că am un iubit studios și priceput? 
O întrebare de la iubitul meu: Voi ce ulei de motor folosiți?



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...