sâmbătă, 25 mai 2013

Cu gândul la vacanţă..Happy week-end

Pentru că se apropie sezonul estival, mă gândesc deja la vacanţă, şi tare aş vrea să merg la mare anul acesta, oriunde, chiar şi la noi. Ador marea!
Iată câteva poze de la Marea Egee, din vacanţa mea de acum câţiva ani din Grecia.

Apa era atât de curată, încât se vedeau picioarele şi nisipul..

M-a amuzat teribil pentru că peste tot în Paralia Katerini era scris şi în româneşte..Mai nou scriau reduceri pentru români:)

De sus de la Mânăstirea Meteora

Căsuţele lor superbe

Postarea participă la Happy Week-end ediţia 20
Înscrieri aici
Mulţumim Elly

21 de comentarii :

1. Ce imagini minunate, draga Fairytale! :) Chiar te invidiez pentru ca le ai, am fost si eu de doua ori in Grecia, la Marea Egee, dar cum nu eram pasionata de fotografie, nu prea am imagini de calitate(doar cateva facute cu mobilul de atunci, unul cu camera de 1,3 MP). Am vizitat si Meteorele, insula Skiathos, dar si Muntele Olimp sau orasul Salonic. Am ratat insa capitala, Atena. :( De fiecare data am ajuns la spital, iar eu acasa, in Romania, nu ma imbolnavesc niciodata. Am ajuns sa cred ca Grecia nu-mi prieste. :P

Weekend frumos in continuare! :)

1. Si noi am fost la Meteora, Skiathos, Salonic,Olimp pana in Atena era un drum de o zi si ceva, ar fi fost foarte obositor sa mergem acolo, deci am renunat. Cred ca toate companiile au cam acelasi traseu, insa a fost o vacanta superba, as mai merge acolo cu draga inima.

2. ce frumooooos! :) si noi ne pregatim anul acesta pentru Grecia. Vom petrece concediul in Creta.
    Te pup. Noapte buna!
    weekend minunat iti doresc sa ai in continuare!

1. Super, Grecia e o tara frumoasa, deci se merita sa mergi. Un week-end linistit in continuare!

3. Ce amintiri mi-ai trezit si mie :)
    Foarte frumoase imaginile si te felicit pentru ele. AM fost si eu la Paralia Katerini...si a fost foarte frumos. Dar am fost ceva mai devreme, in 2005. Am avut vreme perfecta tot sejurul, bani am avut cam putini. Si erau atatea lucruri frumoase pe care le puteam lua de acolo... Am fost la Meteore, pe muntele Olimp...ca si Nice, la Atena n-am ajuns dar mi-a fost si greu. Era departe si prea obositor. Mersesem la mare sa ma odihnesc :)
    Happy weekend, draga mea!

1. Sa stii ca eu am platit foart e putin pentru excursie prin 2008, iar preturile erau foarte mici in Paralia, insa pt noi femeile banii nu sunt niciodata de ajuns:). Sper sa mai ajung si anul acesta undeva caci nu am mai avut concediu de ani buni.
      Happy weekend.

2. Ei, am avut ceva bani, suficienti pentru sejur insa imi placuse o scurta de blana care era vreo 300 de euro si pentru ea nu am mai avut bani... Am stat 7 zile la Paralia.

3. Stiu le-am vazut si eu, insa erau preturile piperate, asa ca mi-am luat o geaca de piele rosie muuuult mai ieftina decat in tara.. Si eu tot 7 zile am stat, si tot in Paralia

4. Cât de frumos!
    Duminică cât mai plăcută!

5. Imaginile sunt frumoase, dar cum situatia la Greci este asa precara, mai astept cu vizitele! O greva si stai o saptamana în plus la ei, pe banii tai! :))
    Duminica faina!

1. Sa speram ca se vor regla lucrurile pana la urma si la ei. Tare mi-e frica sa nu ne astepte si pe noi asta!

6. Foarte frumoase fotografiile, iti doresc o duminica placuta in continuare :)

7. Apa aceea clara e minunata, spre deosebire de marea noastra cea intunecata si plina de meduze si alge.

1. Stiu, iar grecii stiu sa faca bine din orice..Daca Zeus a facut pipi pe nu stiu ce piatra..piatra aia e aur. Bine, am dat un exemplu aiurea, insa ei chiar fac bani din turism, si bravo lor, si culmea la ei un sejur e mai ieftin ca la noi, si conditiile sunt mai bune la ei.

8. Mergeti la bulgari! vara trecuta am fost acolo, la 4*, all inclusive, in Sunnybeach si a fost mai ieftin decat vacnta din Saturn, hotel antic de 3* doar cu mic dejun!

9. Superb, absolut superb. Eu acum realizez ca n-am fost niciunde. Grecia e pe lista cu must to visit.
    Happy Weekend!

10. Am fost și noi în Grecia ....dar cu programul de Work and Travel ...nu știu cum se face, dar nu am vizitat nimica, pentru că munceam și câte 16 ore pe zi (cu copiii) ....dar nu mă plâng: a fost interesant, a fost o experiență ...Totuși mi-aș fi dorit să avem timp să fi vizitat măcar zona în care am fost ...Halkidiki ...la mare, o zona de 5 stele ....foarte frumos, iar pozele tale sunt la fel.

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...