miercuri, 13 martie 2013

Horoscop Balanta 2013

Din lipsa de ceva concret de făcut, dând un search pe net, am citit si eu ce îmi mai rezervă astrele. Deci ori mă mărit, ori mă mărit..si mai spune şi data 29 martie..Bine că nu a spus 29 februarie...:)))))

,,Chiar dacă anul 2013 nu îţi aduce un tranzit nou pe plan relaţional, totuşi îl ai în continuare pe Uranus în zona conjugală şi a relaţiilor cu ceilalţi. Fiind zona care te interesează în mod special, probabil şi în acest an îi vei acorda destul de multă atenţie.

Însă Uranus este o planetă renumită pentru schimbările pe care le aduce, el agită lucrurile în căsnicia ta, motiv pentru care ar putea exista multă instabilitate. În plus, el este într-o dispoziţie certăreaţă pe parcursul anului, are ceva de împărţit cu Pluton, care de câţiva ani s-a aşezat confortabil în zona hărţii tale care se referă la familie şi casă.

Uranus îţi modifică viziunea despre relaţia în doi. Eşti mai puţin influenţabil şi mai puţin dependent de partener sau relaţie, cauţi noi stimuli şi ai curajul să arăţi ce schimbări trebuie făcute în viaţa de cuplu sau în stilul de viaţă împreună. Probabil vei simţi nevoia şi în acest an să înnoieşti, să te eliberezi de lucrurile care nu te mai mulţumesc în relaţii/căsnicie. Pentru unele Balanţe anul 2013 ar putea reprezenta anul eliberării dintr-o căsnicie în care a intervenit rutina, stagnarea, complacerea în monotonie sau care nu mai oferă libertatea de a fi autentice, aşa cum sunt.

Dacă eşti singur, anul acesta îţi poate aduce surprize în acest sens, poţi intra într-o relaţie când nu te aştepţi deloc, chiar şi să te căsătoreşti pe neaşteptate. Însă, în aceeaşi măsură, te şi poţi despărţi de partenerul tău la fel de brusc. Atenţie la deciziile pripite pe plan relaţional şi conjugal!

Venus, guvernatoarea zodiei tale, nu te-a uitat nici anul acesta. Ea va trece prin zona iubirii din tema ta în perioada 2 februarie - 26 februarie 2013, iar prin zona căsătoriei în intervalul 22 martie - 15 aprilie 2013. O zi specială pare să fie ziua de 29 martie, când Soarele şi Venus i se vor alătura lui Uranus în Casa Căsătoriei. Poate o cerere în căsătorie surprinzătoare? Rămâne de văzut!''


Sursa aici

De ce toţi bărbaţii buni sunt din zona arabă, nu că aş avea ceva cu e?.Însă dacă nu ştiaţi Faydee e de origine libaneză. Mda..îl trec şi pe el al doilea pe lista mea după 50cent...

Un comentariu :

  1. Esti balanta? :)
    Si eu... Poate de aceea suntem cum suntem, despicam firul in patru si nimic nu-i bine...
    50cent...desi nu e idealul meu, mi-e simpatic :)
    Celalalt de care amintesti...azi am aflat de existenta sa :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...