duminică, 3 aprilie 2016

Nuntă ca-n filme, nuntă de vis

Se spune că a doua oară e cu noroc, sau oare a treia? Nunta mea de vis credeam că am avut acum ceva ani buni, dar viața te poartă pe cărări nebănuite și ceea ce credeam a fi un vis devenit realitate, a devenit scrum.

Poate de aceea nu îmi mai plac nunțile, poate de aceea evit să merg la ele, dar trebuia să îmi depășesc toate temerile, căci aveam să îmi organizez propria nunta, doar nu aveam să lipsesc tocmai de la nunta mea. Eu nu vroiam deloc nuntă, dar iubitul meu tot a insistat și iată-ne în pline pregătiri de nuntă.

Vroiam neapărat o ceremonie restrânsă, de fapt îmi imaginam ca nunta mea să fie pe malul apei, la mare, așa cum văzusem eu prin filme, dar cum este foarte greu, ba chiar imposibil să obții aprobare pentru așa ceva, am renunțat la idee.  Îmi doream un loc elegant, spațios, neapărat plin de romantism, de fapt îmi plac acele nunți pe care le văd în filme organizate într-un spațiu imens fără coloane, fără stâlpi cu un cort imens deasupra.

Am tot căutat locația perfectă când într-un final dau cu ochii de imaginea pe care o aveam în minte. Un spațiu generos, romantic, plin de rafinament, acesta era salonul de nuntă perfect pe care mi-l doream.



Wow, și uite așa m-am trezit din vis, și mi-am spus, gata aici va fi nunta noastră.

Dar visul parcă nu vroia să se oprească, căci mare mi-a fost mirarea când am văzut că au și piscină unde se poate organiza ceremonia religioasă. Deja era mai mult decât îmi imaginez vreodată, era locația de vis după care tânjisem o viața întreagă. Ce poate fi mai romantic de cât să îți șoptești jurămintele într-un cadru atât de intim? Absolut de vis pentru orice mireasă care toată viața a visat o ceremonie pe malul unei ape,și iată că acest lucru este posibil fără să mergi la mare. 




Nici nu aveam nevoie să văd mai mult, căci deja salonul avea primele lucruri după care tânjeam: spațiu deschis fără stâlpi, ca toată lumea să se vadă cu toată lumea, piscină unde puteam organiza ceremonia religioasă, oare ce urmează?

Dansul mirilor desigur! Care va fi la piscină, deasupra apei, desigur nu pășind pe apă ca-n povestirile din Biblie, dar salonul are tot ce vrei pentru ca tu să ai o nuntă de vis.

Ce mai urmează? Desigur mâncăruri alese realizate în bucătăria proprie a restaurantului, și multă, multă distracție. Poți avea focuri de artificii deasupra piscinei, jonglerii cu sticle și shakere realizate de barmani profesioniști.

Referitor la aranjamente, eu aș alege ca aranjamentele florale să fie în alb și mov, la fel și toată sala, căci aceste două culori mă reprezintă și sunt și de efect.


Nu există ceva ce tu îți dorești și salonul nu îți poate oferi, am studiat cu atenție toate facilitățile lor și au o ofertă completă ca tu să ai o nuntă ca-n filme.


-O idee marca Spring Super Blog 2016


4 comentarii :

  1. Vai, arata foarte frumos sala!! :) Ma uitam la ei pe site si e deosebit.
    Si eu sunt acum in prag de pregatiri si pot sa spun ca e deosebit localul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate la nunta de argint sau cea de aur...cel putin pentru mine.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Subscriu ideii lui angi! ☺Dacă Salon du Mariage va mai exista până atunci, s-ar putea să o facem chiar acolo!

    Săptămână frumoasă, Ella!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super! Sunt innebunita dupa asemenea locatii rafinate, elegante si cu bun gust. Si noi am cununat anul trecut intr-un salon asemanator, a fost de vis. Din pacate pe vremea mea ... acum 10 ani, m-am casatorit la 23 ani :d nu existau asemenea saloane, dar am cununat intr-un asemenea loc si sunt tare mandra de finutzii mei . Pupici sinumai bine!

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...