joi, 10 martie 2016

Cum să transformi o simplă casă într-un cămin de vis?

Casa mea este locul în care mă simt cel mai bine. Poate nu am tot ce mi-aș dori, dar am suficiente cât să mă simt just perfect. Am multe vise și vreau să o amenajez exact cum mi-am dorit mereu. De când ne-am mutat, ne-am făcut tot felul de planuri de decorat, e nevoie însă de ceva bănuți pentru a face tot ce ne-am propus și preferăm să le facem pe toate pas cu pas.
Ideea e că trebuie să spargem pereți, să zugrăvim, să schimbăm țevi, ne mai trebuie și mobilă, parchet nou, iar lista poate continua.


Lista este lungă, dar voi începe cu lucrurile esențiale pentru casa mea. Îmi doresc de foarte mult timp o cameră în care culoarea predominantă să fie mov.



Parchetul trebuie schimbat și el, de aceea voi alege un parchet deschis la culoare, nu îmi plac cele închise, căci o casă trebuie să fie luminoasă și să emane căldură. Un parchet închis parcă dă sobrietate încăperii, iar mie îmi plac lucrurile vesele.



 


După ce am terminat cu parchetul, să mergem mai departe în călătoria mea mov, cu tapetul, am găsit o variantă foarte frumoasă cu modele florale.  Cred că voi alege să pun tapet doar pe un perete, pentru a nu obosi ochiul cu prea multă culoare.





Noroc că pașii mei mov m-au purtat pe Diego, unde am găsit cam tot ce am nevoie pentru a decora casa mea, de la parchet până la tapet, perdele și covoare. 

Am ales de pe site o perdea care vine să construiască viziunea mea purple. Prețul nici nu mai contează când vrei să decorezi casa în așa fel încât să fii mândră de ceea ce ai realizat. Să găsești acasă toate lucrurile care te întregesc și îți aduc mulțumire sufletească e mai mult decât ar visa oricine.



Am găsit și o draperie în ton cu perdelele.


Îmi place cum arată această cameră, e cam tot ceea ce îmi imaginez și eu în materie de my dream house.


Pe Diego, mi-a plăcut faptul că am găsit covoare colorate, de parcă acest site mi-a citit gândurile și dorințele. Brandul de covoare Tulipo îți oferă covoare de calitate care ies în evidență prin culorile deosebite și pentru modelele 3D ale modelelor care ies în relief grație contururilor realizate manuale. 

Astfel de covoare mă duc cu gândul la povestea O mie și una de nopți, la poveștile cu Alladin și covorul zburător. Cam așa trebuie să fie toată casa ta, să te reprezinte, să spună povestea sufletului tău, să te îndemne la visare și contemplare. Casa mea ar vorbi despre iubire, ar respira povești frumoase la fiecare pas, iar covoarele ne-ar purta în zbor către o oază de liniște.

Nu lăsa la întâmplare amenajarea casei tale. E locul în care trebuie să te simți cel mai bine, și cum poți face acest lucru dacă nu alegi să o decorezi exact așa cum dorești, pentru a transforma o simplă casă  într-un cămin de vis.





Dacă nu știați pe diego-romania.ro, beneficiați de servicii suplimentare, de exemplu în cazul perdelelor și draperiilor beneficiați de tivire gratuită, iar dacă achiziționați  o mochetă aceasta poate fi tăiată gratuit la dimensiunile dorite.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016



2 comentarii :

  1. arata atat de bine ca m-as apuca de renovari, din pacte stau foarte prost cu spatiul :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi trebuie sa redecoram livingul. Chiar mi-ar dat o idee. Imi plac mult covorasele. Iar la partea cu parchetul iti dau dreptate din nou. :)

    RăspundețiȘtergere

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...