miercuri, 30 martie 2016

Cum să organizezi un eveniment de afaceri reușit?

Când mi s-a dat sarcina de a organiza întâlnirea pentru a contracta o nouă afacere cu partenerii noștri din Olanda, mi-am spus din start că eu nu pot face asta.
Eu nu îmi pot organiza nici timpul, barem să mai organizez o întâlnire de afaceri pentru 30 de persoane, care să se încheie și cu o mică masă. După ce am trecut prin toate stadiile de stres, de la panică totală până la nopți nedormite și zeci de gânduri negre că eu, nu, nu și nu, m-am hotărât că e cazul să las văicărerile și să mă pun pe treabă.


PRIMUL PAS: ,,Nimic nu e prea dificil dacă împarți în pași mici ceea ce ai de făcut.''

Henry Ford


Mi-am urmat strict instinctul și am spus că trebuie să îmi stabilesc pe hârtie ceea ce am de făcut. Pași mici, DAR SIGURI.

1. Căutarea unei locații perfecte care să răspundă și celor mai înalte pretenții: modernă, rafinată, care oferă toate dotările necesare unei întâlniri de afaceri: sală de conferințe, wireless și desigur și restaurant.

2. Locația trebuie să fie în cadrul unui hotel, pentru că invitații noștri vin din străinătate și automat avem nevoie și de cazare, pentru a nu purta oamenii prin tot Bucureștiul.


AL DOILEA PAS- ,,Există o lege în psihologie potrivit căreia dacă îți poți forma în minte o imagine a ceea ce îți dorești să devii și o menții acolo un timp suficient de lung, vei ajunge curând așa cum ai gândit. ''William James.



So, după ce mi-am stabilit ceea ce am de făcut, cu o seară înainte de a mă pune efectiv pe treabă, adică găsirea locației potrivite, mi-am imaginat un loc deosebit de frumos, cu o sală de conferințe spațioasă, plină de lumină și mobilier cât mai modern. Nu vroiam o sală întunecată, cu scaune și mese din secolul trecut, ci un loc care să emane căldură și lumină. De ce? Pentru că și creativitatea apare când tu te simți confortabil și mulțumit, iar ambientul are și el un rol pentru confortul tău psihic.

A doua zi, tot căutând și căutând găsesc o imagine cu o sală de conferințe exact așa cum eu îmi doream. Un cadru intim, cu gust, elegant dar, totuși protocolar așa cum trebuie să fie orice centru de evenimente. Să fie oare gândirea mea pozitivă faptul că după ce am alungat stresul și mi-am spus că eu pot organiza un astfel de eveniment și că voi găsi sala perfectă, iată că am găsit ceea ce căutat. Nu degeaba se spune: Cere și vei avea. Caută și vei găsi și să nu uităm că ,,Tot ceea ce realizează un om și tot ceea ce nu reușește să organizeze este rezultatul direct al propriilor gânduri. Chris Crouch



Dând click pe imagine am descoperit că este vorba de 
hotelul Golden Tulip Times care pe lângă serviciile hoteliere, dispune de săli moderne de conferințe pentru diferite evenimente corporate.

PASUL 3- VIZIUNEA FĂRĂ ACȚIUNE ESTE UN VIS CU OCHII DESCHIȘI (proverb japonez)- STABILIREA DETALIILOR


După ce am visat cum va fi sala și întâlnirea în sine, am trecut la fapte. Am făcut o cerere online pe site-ul lor și în aproximativ o oră mi-au răspuns. Desigur, ne-am auzit la telefon și am stabilit închirierea sălii de conferințe de mai sus pentru 30 de persoane și desigur la sfârșit un mic bufet în restaurantul Good Old Times, un loc de o eleganță deosebită într-un cadru intim.

Golden Tulip Times restaurant


PASUL 4- IMPRESII



Cheia unui eveniment de succes stă în alegerea partenerului care te poate susține în ceea ce ai de făcut, în cazul meu am găsit în Golden Tulip Times un partener de încredere care mi-a oferit o sală mare de conferințe, modernă și elegantă cu toate facilitățile: wireless și aer condiționat. Pe lângă facilitățile lor, personalul care s-a ocupat mi-a fost de un real sprijin, oferindu-mi cele mai bune sfaturi pentru un eveniment reușit. Ei mi-au dat de exemplu ideea de a aduce câteva aranjamente florale pe mese, și tot ei, cei care s-au ocupat să le aducă.

La sfârșit, restaurantul ne-a surprins papilele gustative cu preparate delicioase. Condițiile din camerele unde au fost cazați invitații noștri au fost impecabile.

Piedicile sunt doar mentale, noi suntem cei care ne creăm propriile bariere în îndeplinirea visurilor noastre. Cu puțină organizare și gândire pozitivă, și desigur cu ajutorul celor de la Golden Tulip evenimentul de afaceri a fost un real succes.
Șefii mei au fost încântați de locația aleasă, și chiar dacă nu sunt atât de largi la capitolul laude, de data aceasta am primit un feed-back pozitiv din partea lor.

Desigur și partenerii noștri au fost mulțumiți, drept pentru care am semnat un nou contract.

- Articol marca SuperBlog Spring 2016


Un comentariu :

Citesc cu mare interes gândurile voastre

S-ar putea sa iti placa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...